וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק בסרטים

8.3.2011 / 17:17

אולפני "האחים וורנר" ישתפו פעולה עם פייסבוק ויאפשרו צפייה בסרטיהם דרך הרשת החברתית. ישראל אינה כלולה בהסכם

אולפני הסרטים "האחים וורנר" הודיעו היום שיציעו הקרנות של סרטיהם דרך פייסבוק. משתמשיה של הרשת החברתית יוכלו לצפות בסרטים ישירות בתוכה ללא צורך לעזוב את האתר ועם האפשרות להפעיל את הפיצ'רים הרגילים שלו בזמן הצפייה. בנוסף , יוכלו הגולשים לבחור לצפות בסרט על מסך מלא, ללא הסחות הדעת של פייסבוק מסביב. התשלום עבור הצפייה יהיה עם 30 "קרדיטים פייסבוק", שערכם הוא 3 דולר. לאחר הרכישה יהיה הסרט זמין לצופה למשך 48 שעות.

"פייסבוק הפכה ליעד יומי למאות מילוני אנשים", אמר תומאס גווקה, נשיא מחלקת ההפצה הדיגיטלית של "האחים וורנר". "הפיכת הסרטים שלנו לזמינים בפייסבוק היא שלוחה טבעית של מאמצי ההפצה הדיגיטליים שלנו. זה נותן ללקוחות דרך פשוט ונוחה ליהנות מהסרטים דרך הרשת החברתית הגדולה בעולם". בעשותה כך, פותחת למעשה "האחים וורנר" חזית מול שירות "נטפליקס" הפופולרי, המוביל בתחום שירותי סטרימינג של סרטים ברשת (ואינו פועל דרך פייסבוק). ההודעה מבית וורנר גרמה למניית נטפליקס לרדת היום בארבעה אחוזים.

בשלב הראשון מאפשרת וורנר צפייה רק בסרט "האביר האפל", זאת כשלב בטא של השירות. בחודשים הקרובים תציע החברה עוד סרטים. לפחות בשלב זה השירות פתוח לארצות הברית בלבד. גולשים ישראלים שייכנסו לעמוד "האביר האפל" בפייסבוק וינסו להפעיל את הסרט יקבלו הודעה: "מצטערים, אך האיזור הזה אינו נתמך".
=

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully