וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון 4.5?

9.3.2011 / 11:59

אתר הונג-קונגי פרסם תמונות של מכשיר אייפון 4 עם קיבולת של 64 ג'יגה. רעיון שנזנח או דגם האייפון הבא?

אפל צפויה להכריז על הדגם החמישי של האייפון עוד מספר חודשים, אך האם היא גם עובדת על שדרוג לאייפון 4? מכשיר מסוג זה, אך עם קיבולת של 64 ג'יגה הגיע לידיו של אתר הונג-קונגי בשם MIC Gadget, כנראה ממפעל פוקסון הסיני המייצר את מוצרי אפל. האתר פרסם תמונות וקטע וידאו של המכשיר, שעובד על גרסה 4.1 של מערכת ההפעלה ios (הגרסה הנוכחית היא 4.3), וטוען כי קיבל את המכשיר ממקור שמחזיק מספר מכשירים מדגם האבטיפוס הזה. מספר אתרי טכנולוגיה שבדקו את הדיווח הגדירו אותו כאמין, הצהירו שהמכשיר אותנטי ואיבחנו שכנראה מדובר ב-Release Candidate – דגם שייתכן ויופץ.

קיומו של המוצר לא מבטיח בהכרח שאפל עומדת להשיק דגם אייפון עם 64 ג'יגה. ייתכן שמדובר בדגם שנוסה ושלבסוף הוחלט שלא להפיצו מסיבה זו או אחרת. אחד האתרים אף מאבחן שהקוד המופיע על גבו של המכשיר מלמד שהמכשיר הורכב כבר בתחילת 2010, עוד לפני השקת האייפון 4, ולכן לא בהכרח מדובר בסימן המעיד על תוכניותיה העתידיות של אפל, שנכון להיום מוכרת אייפונים עם 16 או 32 ג'יגה בלבד. מצד שני – אפל כבר השיקה אייפון שהיה עדכון מינורי לדגם הקודם – האייפון 3GS שירש את האייפון 3G ונבדל ממנו בעיקר במהירות.

שמועות נוספות שרצו השבוע טענו שאפל עומדת להחליף את החומר ממנו עשוי גב האייפון מזכוכית לאלומיניום, כדי למנוע שבירה ושריטות.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully