וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורת הסטטוס: אני מת

10.3.2011 / 10:50

אפליקציית הפייסבוק החדשה If I Die מאפשרת למשתמשים להקליט הודעה שתופץ ברשת לאחר מותם

אם כבר כל דבר בחיים שלנו קשור לפייסבוק, אין סיבה גם המוות לא יהיה כזה. אפליקציית פייסבוק ישראלית חדשה שפותחה על ידי חברת Willook מאפשרת למשתמשי הרשת החברתית להכין מבעוד מועד מסר וידאו מצולם, שיישמר חסוי עד לאחר מותם – אז יוצג בעמוד שלהם ברשת.

השימוש באפליקציית If I Die כולל שלושה שלבים: בשלב הראשון מקליט הבר-מינן העתידי קטע וידאו באמצעות מצלמת רשת, או לחילופין מקליד מסר טקסטואלי אותו ירצה לשתף לאחר מותו. בשלב השני עליו לבחור שלושה מחברי הפייסבוק שלו שיתפקדו כ"נאמנים". אלו יקבלו הודעה מהאפליקציה על התפקיד שהוטל עליהם. בשלב השלישי נותר למשתמש... למות. אז יצטרכו אותם שלושה לדווח על מותו של המנוח בממשק של If I Die. רק לאחר ששלושתם אימתו את דבר המוות – יתפרסם המסר המוקלט או הטקסטואלי על הקיר של זכרונו לברכה.

משתמשי האפליקציה יוכלו בכל שלב למחוק את התכנים שהקליטו ליום המוות, לשנותם או להוסיף להם מסרים חדשים. אותם שלושה "נאמנים" לא יוכלו לצפות במסרים עד למוות עצמו, והחברה המייצרת מבטיחה שאלו נשמרים בשרתים מאובטחים בעלי תקן אבטחת מידע בינלאומי.

לא בטוח שהשילוב המקאברי של מוות, מילים אחרונות ורשת חברתית ירד היטב בגרון של כולם. חברת Willook מנסה להתייחס לשילוב הזה בקלות רבה יותר, בין השאר על ידי סרטון הדגמת האפליקציה, העשוי באנימציה ובצורה הומוריסטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully