וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפד 2 נמכר - ונגמר

13.3.2011 / 12:52

שעות ספורות לאחר השקת האייפד 2 אזל מלאי המכשירים בחנויות רבות. צפי הגעה למזמינים מהרשת: שבועיים-שלושה

אפל החלה למכור את האייפד 2 בסוף השבוע (באינטרנט בשישי בבוקר זמן ישראל, ובחנויותיה בשישי בערב זמן ישראל), וכבר עומדת בפני מחסור במכשירים. ליד חנויות אפל בארצות הברית השתרכו תורים ארוכים של קונים להוטים, ובחנויות של משווקים מורשים אזל המלאי לחלוטין במהירות. אתר המכירה המקוונת של המכשיר הפך לעמוס גם כן, וסטטוס המלאי בו השתנה במהרה מ"אספקה מיידית" ל"אספקה תוך כשלושה-ארבעה".

בחלק מחנויות אפל הרשמיות נאלצו קונים להתפשר על דגם אחר מזה שרצו (מכשיר עם דיסק קשיח גדול או קטן יותר, למשל), עקב היעדר המלאי של חלק מהדגמים. בחנות אחת בלוס אנג'לס, אזל כל המלאי תוך 45 דקות מרגע תחילת המכירה. בחנות של אפל בשדרה החמישית בניו-יורק, שהיא החנות עם המלאי הגדול ביותר בעולם, נגמרו כל דגמי האייפד מלבד דגם ה-64 ג'יגה ברשת 3G של ורייזון, שש שעות בלבד לאחר תחילת המכירה.

מצב זה, בו הביקוש היה גבוה הרבה יותר מההיצע, תסכל רבים מהקונים וגרם לעיתונות הטכנולוגיה האמריקאית למתוח ביקורת על אפל בגין חוסר היערכות נאותה לתחילת המכירה. גם תיירים רבים התאכזבו, כאשר גילו שדגמי האייפד היחידים שנשארו במלאי (אם בכלל) הם דגמים עם חיבור סלולר לרשת רייזון, שלא עובדת בטכנולוגיית GSM, ולא מאפשרת שימוש בכרטיסי סים.

אפל עדיין לא דיווחה כמה אייפדים נמכרו מאז ההשקה ולא אישרה שמועות שמלאי נוסף נמצא בדרך. אנליסטים מעריכים כי יותר מ-600,000 מכשירים נמכרו בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully