וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Jdate תובע שלושה ממתחריו

ענבל אורפז

14.3.2011 / 12:22

אתר ההיכרויות ג'יידייט מגיש תביעה על הפרת פטנט נגד שלושה אתרי היכרויות מתחרים

אתר ההיכרויות היהודי ג'יידייט (JDate), האחראי לאינספור זיווגים מוצלחים וכשרים, מגיש תביעה על הפרת פטנט נגד אתרי ההיכרויות Zoosk, OKCupid ו-2RedBeans, המקבילה הסינית-אמריקאית לג'יידייט. לפי דיווח שהופיע בבלוג הטכנולוגי טק-קראנץ', ג'יידייט טוענת כי כל שלוש החברות מפרות את אותו הפטנט שפיתחה Sparks Network, חברת הפטנטים של ג'יידייט. הפטנט מאפשר תהליך אוטומטי לבחינה האם אנשים מרגישים משיכה הדדית או אם יש להם תחומי עניין משותפים, כל זאת כמובן באופן חשאי.

שלושת אתרי ההיכרויות אותם תובעת ג'יידייט מציעים לגולשים שירותים להתאמה אוטומטית בין בני זוג, שלטענת ג'יידייט מפרים את פטנט מספר 5,950,200 אותו רשמה. כותרת הפטנט היא "שיטה ומנגנון לאיתור עניין או רגשות הדדיים והודעה עוקבת". החברה דורשת משלוש החברות לשלם לג'יידייט עבור הנזקים שנגרמו לה. לטענת טק-קראנץ' מדובר בהליך חריג, משום שמדובר ברכיב הכרחי לכל אתר היכרויות. גם תיזמון שליחת ההודעה תמוה, משום שהאתרים משתמשים בטכנולוגיה מזה זמן מה, למעט 2RedBeans שהושק השנה.

לאחרונה נרכשה OKCupid על ידי Match.com עבור 50 מיליון דולר. OKCupid אישרה בבלוג את קבלת התביעה, אבל סירבה להגיב מעבר לכך. Zoosk סירבה להגיב לידיעה ו-2RedBeans מסרה לטק-קראנץ' כי:"ג'יידייט נגד 2RedBeans זה דוד נגד גולית" וטענה כי התוסף שלה שונה מהשיטה של ג'יידייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully