וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאייפד יש מסך תותח

17.3.2011 / 13:06

למרות שאינו כולל מסך עם תצוגה משופרת כמו זו של האייפון 4, בדיקה מקצועית מגלה שמסך האייפד 2 עומד באותה הרמה

חובבי אפל שהתאכזבו לגלות שהאייפד 2 לא כולל שדרוג מסך לתצוגת Retina (הקיימת באייפון 4) ישמחו לשמוע שבדיקה מקצועית שנעשתה על הטאבלט החדש מגלה שהמסך שלו איכותי לא פחות. חברת DisplayMate בדקה את האייפד 2 בסדרה של מבחנים וגילתה שהמסך שלו פועל בצורה דומה מאוד לזו של דגם האייפון הנוכחי. שני המסכים זכו לדירוג "טוב מאוד" במבחני הניגודיות (קונטרסט) והצבע השחור, ודירוג "מצוין" לרמת הבהירות.

"למסך האייפד 2 התנהגות כמעט זהה לתצוגת ה-Retina המרשימה של האייפון 4", אמר האנליסט ריימונד סוניירה מ- DisplayMate. זאת למרות שצפיפות הפיקסלים באייפד 2 נמוכה יותר מאשר באייפון 4 (132ppi לעומת 326ppi), דבר שאמור להשפיע אל תצוגת המסך. האנליסט הסביר שתוכנה היודעת לטפל בחומרת המכשיר מצליחה לטשטש את הפיקסול של המסך. "ברור ש-ppi (מספר פיקסלים באינץ') גבוה יותר הוא טוב יותר, אך השאלה האמיתית היא האם האייפד 2 מספק תצוגה טובה כשלוקחים בחשבון את מחירו ואת עוצמת הסוללה", אמר, והשיב בחיוב.

האייפד 2 הושק בסוף השבוע האחרון, והמלאי שלו בחנויות אפל אזל במהירות. אנליסטים מעריכים כי יותר מ-600,000 מכשירים נמכרו בסוף השבוע של ההשקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully