וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Musix של פלאפון: זמין לכולם

20.3.2011 / 13:19

פלאפון פותחת את שירות Musix, המאפשר הזרמה והורדה של שירים למחשב וסלולרי, ללקוחות כל החברות

Musix של פלאפון נפתח ללקוחות כל החברות. השירות, שמציע למשתמש קטלוג גדול של מוזיקה במודל של מנוי חודשי, נפתח כעת גם למנויי סלקום ופרטנר, הן בגרסת הדפדפן והן בסלולר. חייבים לציין כי לא מדובר ברכישת שירים – דמי המנוי מקנים למשתמש את האפשרות להאזין לשירים בהזרמה, או להוריד אותם למחשב, אך כשהמשתמש מפסיק לשם, הוא מאבד את היכולת לגשת לקטלוג.

בשלב הראשון, מושקת אפליקציית Musix לאנדרואיד, כשכבר היום היא זמינה בחנות ה-Market של גוגל. עם זאת, האפליקציה נבדקה רק עם הטלפונים שכבר הושקו בפלאפון (Galaxy S, גלקסי טאב, X8 ו-X10), ובחברה לא מבטיחים תמיכה מלאה במכשירי אנדרואיד אחרים. בשבועות הקרובים, תושק האפליקציה להורדה גם ב-Ovi Store של נוקיה, ובגרסת Java למכשירים פשוטים. ומה באשר לאייפון? לא ידוע אם ומתי תצליח Musix להיכנס לחנות של אפל, עקב הדרישות של יצרנית האייפון למפתחי אפליקציות ומפיצי תוכן. מגבלה נוספת היא על משתמשים בחו"ל - אלה לא יוכלו להתחבר לשירות, זאת עקב הסכמי תוכן עליהם חתומה פלאפון.

ל-Musix הסכמים עם כל 4 חברות המוזיקה הגדולות של ארצות הברית (סוני, וורנר, EMI ויוניברסל), וקטלוג נרחב של שירים בעברית. בסך הכל, זמינים בשירות כ-750 אלף שירים. לדבריו של מוטי כהן, מנהל אגף התוכן בפלאפון, מדובר בהיצע שעונה על 95-98 אחוזים מהביקוש של משתמשי השירות. מחירו של מיוזיקס 19.9 ¤ בחודש, ללא התחייבות.

גילוי נאות: וואלה! ופלאפון הינן חלק מקבוצת בזק.

  • עוד באותו נושא:
  • musix
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully