וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתחה חנות האפליקציות של אמזון

22.3.2011 / 11:56

אמזון השיקה את חנות האפליקציות שלה למכשירי אנדרואיד, הכוללת 3,800 תוכנות. החנות זמינה רק בארצות הברית

אמזון השיקה את חנות האפליקציות שלה למכשירי אנדרואיד. בעלי המכשירים בארצות הברית (בלבד) יכולים לגשת אליה דרך הורדת אפליקציה ייעודית או דרך הקלדת הכתובת amazon.com/appstore בדפדפן. בשלב הראשון תציע אמזון מבחר של 3,800 אפליקציות (לעומת 200,000 בחנות הרשמית של אנדרואיד ו-300,000 בחנות של אפל). עשרות מפתחים יספקו אפליקציות לחנות, שלדברי אמזון יהיו איכותיות במיוחד. "התמקדנו ביצירת החנות הטובה ביותר ללקוחות. נשיק מגוון רחב של אפליקציות חינמיות ובתשלום. הלקוחות ימצאו בחנות להיטים מוכרים", הבטיח אהרון רובנסון, האחראי על שירותי הניידים באמזון.

בניגוד לחנויות האפליקציות המקבילות, אמזון תאפשר למשתמשיה לנסות את התוכנות לפני רכישתן. באמצעות טכנולוגיית מחשוב ענן יוכלו משתמשים לפתוח אפליקציה ולהשתמש בה על הדפדפן שלהם למשך חצי שעה. לאחר מכן יוכלו להחליט אם הם מעוניינים לרכוש אותה. חידוש נוסף הוא פיצ'ר שכבר מופיע בחנות האינטרנטית של אמזון – הצעות רכישה על סמך רכישות עבר. אמזון תנתח את האפליקציות שהוריד המשתמש ותציע לו לפיהן אפליקציות אחרות שיכולות לעניין אותו.

לרגל ההשקה מציעה אמזון גרסה חדשה של המשחק הפופולרי Angry Birds בחינם (עלותה הרגילה של האפליקציה היא דולר אחד). במסגרת קידום המכירות לחנות החדשה היא תפרסם מדי יום בבולטות אפליקציה להורדה שתינתן חינם באותו היום גם אם אינה כזאת במהותה.

במקביל לפתיחת החנות החדשה, הגישה חברת אפל תביעה נגד אמזון בגין שימוש במונח App Store שהוא, לטענתה, סימן מסחרי שלה. דיונים בשאלה אם אפשר להתייחס למונח ככזה שחלים עליו זכויות יוצרים נערכים בימים אלה במסגרת עתירה שהגישה מיקרוסופט נגד אפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully