וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LinkedIn: מאה מיליון מחוברים

22.3.2011 / 16:09

הרשת החברתית העסקית LinkedIn עברה את רף מאה מיליון המשתמשים. כמה שוקולטרים וחקייני אלביס רשומים בה?

הרשת החברתית העסקית LinkedIn עברה את רף מאה מיליון המשתמשים. שמונה שנים לאחר שנוסדה, פרסמה LinkedIn את ציון הדרך הזה, את בשנה בה היא מתכוננת לצאת להנפקה ציבורית.

לרגל המאורע חשפה לינקדאין שורה של סטטיסטיקות על השירות: משתמשים בו גולשים מיותר מ-200 מדינות. מתוך אלו 44 מיליון (שהם גם 44%) נמצאים בארצות הברית. בברזיל קיים שיעור הצמיחה הגבוה ביותר של הרשת: 428% בשנה. גם במקסיקו זוכה לינקדאין לצמיחה מרשימה – 178% בשנה. ברשת קיימים יותר מ-1.3 מיליארד קשרים בין חברים. יותר מ-79 מיליון משרות עודכנו בה. בלינקדאין קיימים יותר משני מיליון עמודים שנפתחו על ידי חברות. החברות שמהן נרשמה לאתר כמות העובדים הגדולה ביותר (באחוזים) הן איביי, אמזון, אפל וסיסקו. ביומיום הגישה לאתר דרך מחשבים נמצאת בשיאה בשעות הצהריים, והגישה דרך סלולר בשיאה ב-20:00 בערב.

לינקדאין מספק גם מספר פרטים יותר פיקנטיים: למשל, היא מגלה שברשת רשומים יותר מאלף איש שמקצועם הוא שוקולטרים (מכיני שוקולד) ולא פחות מ-74 חקייני אלביס פרסלי.

אך לא הכל ורוד בממלכת לינקדאין: בחברה מגלים ש"כמות המשתמשים הרשומים שלנו גדולה בהרבה מכמות המשתמשים בפועל, ורוב גדול של הצפיות באתר מגיע מקרב אחוז קטן של הרשומים". החברה מודה ש"אם מספר החברים לא יגיע ליעדים שלנו או שלא נוכל להגדיל את תדירות ביקור המשתמשים הקיימים – ייתכן והעסק שלנו לא יוכל לגדול כפי שאנו מצפים, דבר שיפגע בתוצאותינו התפעוליות והכלכליות ויגרום לערך המניה שלנו לרדת". לפי נתוני חברת המחקר קומסקור לרשת יש 71.5 מיליון מבקרים ייחודיים מרחבי העולם בחודש.

  • עוד באותו נושא:
  • לינקדאין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully