וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג לא מפחדת מהאייפד

סמסונג הכריזה על טאבלט חדש - Tab 8.9, והציגה עיצוב חדש ל-Tab 10.1 עליו הכריזה רק לפני חודש. שניהם דקים יותר מאייפד 2

סמסונג מרחיבה את קו מחשבי הלוח שלה, מכריזה על דגם וחצי חדשים. מסתבר שמאז הראתה את ה-Galaxy Tab 10.1 שלה בברצלונה, הבינה סמסונג כי אין היא יכולה להתחרות באייפד עם מחשב לוח עבה וכבד יותר, שינתה את העיצוב שלו והכריזה עליו שוב בתערוכת CTIA בארצות הברית. בנוסף, הכריזה החברה על מחשב לוח נוסף, Galaxy Tab 8.9. שניהם מצטרפים לדור הראשון של הטאב, שהיה בעל מסך בגודל 7 אינץ'.

ה-Tab 10.1 החדש, שעוביו 8.6 מילימטרים ומשקלו 595 גרמים (פחות מהאייפד 2), כולל קישוריות דור 3 במהירות 21 מגהביט (בעתיד יהיה גם עם דור 4), שתי אנטנות וויפי לתדרי 2.4 ו-5 גיגההרץ, סוללה שמספיקה ל-10 שעות. ה-Tab 8.9 מגיע באותו העובי כמו אחיו הגדול, ומשקלו טרם הוכרז.

שני מחשבי הלוח משתמשים במערכת ההפעלה Android 3.0 Honeycomb, שמיועדת במיוחד עבור טאבלטים, כשמעליה ממשק ייעודי של סמסונג TouchWiz 4.0. יחד עם מכשירים, תשיק סמסונג קו מוצרים נלווים, כמו רמקול בלוטות' זעיר שנראה כמו עט, תחנת עגינה עם רמקול להשמעת מוזיקה, וערכה שתוסיף ל-Tab 8.9 (ולו בלבד) כניסת USB וקורא כרטיסי SD.

המכשירים יושקו בארצות הברית בעוד מספר חודשים - הגדול יותר ב-8 ביוני, הקטן יותר "בתחילת הקיץ". מחירו של דגם 8.9 לא הוכרז, כשדגם 10.1 עם קישוריות Wifi בלבד יעלה 499$ לדגם 16 גיגהבייטים ו-599 דולרים לדגם של 32 גיגהבייטים.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully