וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב ג'ובס לא מעוניין במד קרינה

24.3.2011 / 13:16

לאחר שסטיב ג'ובס בעצמו אמר לאנשי Tawkon הישראלית שאפל לא מעוניינת באפליקציה שלהם, הם שחררו אותה למכשירים פרוצים

כבר שנה שמנסה ללא הצלחה חברת Tawkon הישראלית להכניס את האפליקציה שלה לחנות השל אפל. אפליקציית Tawkon, המודדת את הקרינה שמפיץ המכשיר הסלולרי, לא אושרה על ידי בודקי אפל. עקב כך מתחילה כעת Tawkon לשווק את התוכנה בחנות האפליקציות Cydia, הכוללת אפליקציות שניתן להתקין על מכשירי אייפון פרוצים בלבד. לרגל ההשקה פרסמה החברה התכתבות שהייתה לה עם מנכ"ל אפל סטיב ג'ובס באוגוסט 2010.

"סטיב ג'ובס היקר,
Tawkon הוא סטארט-אפ שעובד כבר 20 חודשים על אפליקציה שמאפשרת למשתמשים לראות את רמת הקרינה אליה הם חשופים מהטלפונים הסלולריים שלהם. המסר שלנו מאוזן ומעודד אנשים להמשיך ולהשתמש בטלפונים שלהם בצורה אחראית. לאייפון יש SAR (רמת ספיגה של אנרגיה משדה אלקטרו-מגנטי בגוף -א.ל.) נמוכה ויכולות חומרה נהדרות שאנו ממנפים באפליקציית הקרינה שלנו. בבקשה אשר את Tawkon לאייפון", כתב מייסד החברה גיל פרידלנדר.

תשובתו של סטיב ג'ובס הגיעה כשבוע לאחר הפניה. היא כללה שתי מילים: "אין עניין" (No Interest). ג'ובס ידוע בכך שהוא עונה אישית לעתים על פניות שנשלחות אליו, לרוב בלאקוניות קרירה שכזאת. כעת מקווה Tawkon שמספר הורדות גבוה בחנות האלטרנטיבית ישכנע את אפל להוסיף את האפליקציה לחנותה. החברה גם מנסה להפעיל לחץ דרך עצומה של בעלי אייפון שמעוניינים באפשרות להוריד את התוכנה.

עם השקת התוכנה בחנות Cydia אמר פרידלנדר ש"אנו מאמינים שזו זכותו הבסיסית של כל משתמש טלפון לדעת את רמת הקרינה אליה הוא חשוף ולנקוט באמצעי זהירות. טוקון מאפשרת למשתמשי אייפון להשתמש בו עם חשיפה נמוכה יותר לקרינה סלולרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully