וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם טלפון כן קונים במכולת

דיווח גורס כי גוגל עובדת עם סיטיבנק ומאסטרקרד על מערכת תשלום המשתמשת בשבב NFC, שכבר נמצא בטלפון הדגל שלה

בקרוב נשלם עם הטלפון. דיווח חדש של הוול סטריט ג'ורנל גורס כי גוגל עובדת על יישום שיאפשר לבעלי טלפונים מתקדמים עם מערכת הפעלה Android לשלם על מוצרים באמצעות שבב תקשורת שכבר שולב בטלפון הדגל Nexus S. על פי הדיווח, עובדת החברה עם חברת האשראי מאסטרקארד ועם סיטיבנק כדי להפעיל את מערך התשלומים הזה, בשלב ראשון בארצות הברית.

אחד החידושים שדרשה גוגל מסמסונג להכניס לתוך טלפון ה-Nexus S, שהינו פרי שיתוף פעולה הדוק בין שתי החברות, הוא שבב תקשורת חדיש שיכול ליצור קשר בין הטלפון לבין מסופים תומכים כשהטלפון נמצא במרחק מאוד נמוך מהמסוף, ולהעביר באמצעות החיבור נתונים בצורה מאובטחת. , כך, יכול הטלפון להחליף את כרטיס האשראי – כל מה שצריך זה להעביר אותו ליד הקופה, והיא כבר תרשום את פרטי הכרטיס.

נכון לעכשיו, השימוש בטכנולוגיה הזו בשוק המערבי כמעט אפסי, זאת בניגוד למזרח הרחוק בו שבבי NFC הופכים לשכיחים יותר ויותר. אך זו גם מהות הידיעה – גוגל, כך נראה, מנסה להתחיל הפעלה של מערכות התשלום האלה בארצות הברית בקרוב. הדבר לא יהיה קל – הוא ידרוש תמיכה מבעלי החנויות, ולאלה אין סיבה להשקיע במערכת מתקדמת כשמספר הטלפונים התומכים בשוק הינו נמוך מאוד.

פתרון אפשרי עשוי לבוא דווקא מכיוונה של אפל. בחודשים האחרונים החל גל שמועות על כך שהחברה מתכננת להכניס טכנולוגיה דומה גם לאייפון 5 – הטלפון הסלולרי המצליח ביותר בעולם, שזוכה תוך שעות בודדות מרגע השקתו לבסיס משתמשים שנמדד במיליונים. אם אפל תשים את כובד משקלה מאחורי הטכנולוגיה, ותשאיר אותה פתוחה מספיק כדי שגם השבב של גוגל יוכל להשתמש באותם מסופי התשלום, הדבר עשוי להשפיע מאוד על השוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully