וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3DS - כבר בישראל

28.3.2011 / 20:04

היחידות הראשונות של נינטנדו 3DS הגיעו לארץ, וזמינות למכירה, כבר שלושה ימים לאחר ההשקה האירופאית

ה-3DS של נינטנדו, כבר בישראל. רק שלושה ימים עברו מאז ההשקה האירופאית של קונסולת המשחק הניידת החדשה של נינטנדו, שכוללת מסך המאפשר לראות חומרי תלת מימד ללא הצורך במשקפיים מיוחדים, והיחידות הראשונות שלה החלו להגיע לישראל. חנות מדיה גיים הודיעה הערב (ב') כי קיבלה מכשירי 3DS, ו-11 משחקים שונים לקונסולה.

מחיר המכשיר במדיה-גיים - 1,699 ש"ח, אמנם גבוה משמעותית מזה של הגרסה האמריקאית (249.99 דולרים), אך לא מזה של הגרסה האירופאית, שנמכרת בכ-200 פאונד או 230 אירו. יש לזכור כי גרסת המכשיר אותה תקנו קובעת גם אילו גרסאות של משחקים תצטרכו לרכוש, זאת כיוון שכל הגרסאות והמשחקים נעולים לאזור מסויים - ארה"ב, אירופה או יפן.

למי שרוצה לחכות ליבוא הרשמי, נזכיר כי אין כזה, ולא מתוכנן בעתיד הקרוב. לנינטנדו אין נציגות בישראל, ואין גם יבואן רשמי. באתר החברה כלל לא מצויינים מפיצים מורשים בישראל, זאת כחלק מהאסטרטגיה של החברה להתמקדות במספר מועט של שווקים גדולים.

על מה כל המהומה

ה-3DS, שהושקה ביפן לפני חודש וכעת הגיעה גם לארה"ב ואירופה, היא קונסולת המשחק הניידת הראשונה שמציגה חומרי תלת מימד בלי הצורך במשקפיים. הדבר מתאפשר באמצעות מסך מיוחד, שיכול לשלוח תמונה שונה לכל עין כשמסתכלים עליו בזווית מסויימת. לקונסולה גם שתי מצלמות אחוריות, שמסוגלות לייצר סרטוני תלת מימד.

בנינטנדו לא ממליצים לשחק בקונסולה לילדים מתחת לגיל 6, והיא אף כוללת אפשרות להגביר או להנמיך את "עוצמת" אפקט ה-3D. בחודש שעבר מאז הושקה, הושמעו מספר תלונות על כך ששימוש, גם לא ממושך, בקונסולה גורם לכאבי ראש, אך התלונות האלה אינן נפוצות מאוד.

  • עוד באותו נושא:
  • 3DS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully