וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמזון מחדשת בעולם המוזיקה

29.3.2011 / 10:19

אמזון השיקה שירות המאפשר לכם להעלות את כל ספריית המדיה שלכם לרשת, ולגשת אליה מכל מקום

אמזון מאפשרת לאנשים להעלות את ספריית המוזיקה שלהם לענן שלה. חנות הענק היא הראשונה מבין חברות האינטרנט הגדולות שמציעה לכם להעלות את ספריית המוזיקה שלכם לרשת, ולגשת אליה מכל מקום באמצעות נגנים שלה. על פי דיווחים, גם אפל וגוגל עובדות כיום על שירותים דומים, אך לא ברור מתי אלה יושקו.

Amazon Cloud Drive מציע למשתמשים 5 גיגהבייטים של שטח אחסון בחינם (20 אם תקנו אלבום מהחנות), אליהם ניתן להעלות כל תוכן שתרצו. החידוש כאן הוא בדמות שני מוצרים משיקים: Amazon Cloud Player for Web ו-Amazon Cloud Player for Android. אלה מאפשרים לכם להאזין לכל קבצי MP3 או AAC שהעליתם לשירות, באמצעות דפדפן רגיל על המחשב האישי, או בעזרת אפליקציה למערכת ההפעלה הסלולרית אנדרואיד. הנגנים אינם זמינים עבור מערכת ההפעלה iOS של אפל, ונראה כי אמזון חוסמת באופן פעיל את הגרסה הניידת של דפדפן ספארי מגישה לאתר.

מגבלה נוספת היא שהשירות זמין, תיאורטית, אך ורק בארצות הברית. מעשית, כל מה שאתם צריכים לעשות כדי שיעבוד גם עבור משתמש ישראל זה להירשם לשירות האחסון - הרישום פתוח לכולם, ואז לגשת לנגן כשאתם כבר מזוהים מול אמזון. ניסיון להיכנס ישירות לנגן המוזיקה יוביל להודעה כי השירות אינו זמין.

בשנים האחרונות, עת הפכו שירותי אחסון ברשת ושירותי הזרמת תוכן מקוונים לפופולריים, החל גם הניסיון לייצר שירות דוגמת זה שאותו אמזון מציעה עכשיו. הבעיה, אותה אמזון היא כנראה הראשונה לפתור, היא דווקא משפטית: חברות המוזיקה הגדולות התנגדו להקמת שירותים כאלה ללא תשלום תמלוגים וללא פיקוח הדוק על התוכן אותו המשתמשים מעלים. גם עכשיו, אפשר להניח כיו המגבלה האזורית של השירות היא תוצר לוואי של בעיות משפטיות שעשויות להגיע עם התרחבותו לשאר חלקי העולם.

עדכון ראשון: 10:19

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully