וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין אובמה: גם ברשת

4.4.2011 / 18:43

לצד ההכרזה הרשמית על מועמדותו לכהונה נוספת, משיק נשיא ארה"ב ברק אובמה אתר חדש וממשיך להשקיע במדיה חברתית

הגשת מועמדתו של ברק אובמה לכהונה שניה כנשיא ארצות הברית תבוא לביטוי ללא ספק גם באינטרנט. אתר שנועד לתמוך באובמה ולגייס תמיכה עבורו כבר נמצא און-ליין, וכך גם אפליקציית פייסבוק עם מטרות אלו. שמה של האפליקציה היא Are you in והיא מעודדת את המשתמש לפרסם הודעות על קיר הפייסבוק של חבריו ולעודד אותם להצטרף לתמיכה במועמד.

באתר הקמפיין נכתב כי ההתחלה היא צנועה, תוך כוונה להאיץ בשלבים מאוחרים יותר. "אנחנו מעוניינים להתחיל בקטן – און ליין ואוף ליין – ולפתח משהו חדש בשבועות ובחודשים הקרובים", נכתב שם. הצפי הוא שאובמה ישתמש גם ביוטיוב ככלי משמעותי לקמפיין שלו, וכן בטוויטר – שם יש לו יותר משבעה מיליון עוקבים. היום פרסם המטה של אובמה שני ציוצי טוויטר – שניהם מספרים על השקת הקמפיין החדש היום.

קמפיין האינטרנט של אובמה ב-2008 גרף תשבוחות רבות על היכולת שלו לקבץ את התומכים ולהפעיל אותם דרך האינטרנט בכלל והמדיה החברתית בפרט. אובמה גייס דרך הרשת מיליוני דולרים במיקרו-תרומות, סכומים קטנים שתרמו אנשים רבים – שהצטברו לבסוף לסכומים נכבדים. קמפיין אובמה הראשון השתמש רבות בפייסבוק, ועד היום העמוד הרשמי של אובמה ברשת החברתית מציג כמעט 19 מיליון לחיצות "לייק" עליו.

  • עוד באותו נושא:
  • ברק אובמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully