וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NGP של סוני: רק ב-2012?

בכיר בסוני חושש כי שיבושים במפעלי יפן, בעקבות רעידת האדמה הגדולה, יובילו לדחיית ההשקה של קונסולת ה-NGP

האם רעידת האדמה ביפן תשפיע על השקת דור ההמשך של PSP? נראה כי זה אכן מה שקורה, אם להאמין למנכ"ל חטיבת המשחקים האמריקאית של סוני. ג'ק טרטון אמר בראיון לסוכנות הידיעות בלומברג כי בעיות ייצור עשויות לגרום לכך שהקונסולה תושק רק באזור אחד של העולם ב-2011, ובשאר האזורים ההשקה תידחה לשנה הבאה. טרטון סירב לנקוב באזור שצפוי לקבל את הקונסולה לפני אחרים.


רעידת האדמה שפקדה את יפן בחודש שעבר גרמה, בין השאר, לשיבושים במפעלים רבים במדינה. תעשיית מוצרי האלקטרוניקה היא אחת הנפגעות העיקריות של השיבושים האלה, זאת כיוון שיפן מייצרת רכיבים שנכנסים לתוך כמה מהמוצרים הפופולריים ביותר בשוק - ממסכים לטלפונים סלולריים וטאבלטים, ועד למודמים סלולריים מובנים. כעת נאלצות חברות רבות לחפש ספקים אחרים, הפועלים מחוץ למדינה, או להקטין את היצע המוצרים לתקופה הקרובה.

NGP, עליה הכריזה סוני בסוף חודש ינואר, היא ממשיכת דרכה של קונסולת ה-PSP הותיקה. מדובר יהיה בקונסולה ניידת עם מעבד בעל 4 ליבות, שבב עיבוד גרפי בעל 4 ליבות, משטח מגע אחורי, שני ג'ויסטיקים אנלוגיים, מסך מגע OLED וקישוריות סלולר. מחירה טרם נחשף.

דחיית ההשקה של ה-NGP מציבה את סוני בעמדה בעייתית מבחינת התחרות שלה בנינטנדו, אשר כבר הספיקה להשיק את הדור החדש של הקונסולה הניידת שלה - 3DS, בכל רחבי העולם (באירופה וארה"ב הושקה 3DS לפני כשבוע וחצי). נינטנדו אף ייצרה מספר גבוה במיוחד של יחידות 3DS, ולא דווח על מחסור בשבוע ההשקה למרות הביקוש הגבוה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכירו את ה-NGP/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • NGP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully