וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל לא העתיקה

5.4.2011 / 10:47

בית משפט בארצות הברית קיבל את ערעורה של אפל על הרשעתה בהפרת זכויות יוצרים במערכות ההפעלה שלה

נחמה לחברת אפל, המתמודדת בימים אלו עם שורת תביעות בגין הפרת פטנטים: בית משפט פדרלי בטקסס קיבל את ערעורה על הרשעתה בתביעת זכויות יוצרים שהוגשה נגדה על ידי חברת Mirror Worlds LLC. החברה תבעה את אפל בטענה שהפרה מספר פטנטים רשומים שלה. לאחר שחבר מושבעים פסק באוקטובר 2010 לטובת התובעת והורה לה לשלם פיצויים על סך 208.5 מיליון דולר, ערערה אפל על פסק הדין – וניצחה.

המשפט התמקד בפיצ'רים בשם Time Machine, Spotlight ו-Cover Flow הנמצאים במערכת ההפעלה של מחשבי מק. Cover Flow מאפשר למשתמשים לגלול בין קבצי עטיפות אלבומי מוזיקה בספריית המשתמש ב-iTunes ושמיש גם בתיקיות עם תכנים אחרים במחשב. Spotlight הוא מנגנון חיפוש לקבצים במחשב ו-Time Machine שומר אוטומטית גרסאות של קבצים.

"החברה אולי ציירה תמונה משכנעת עבור המושבעים, אך נכשלה להניח בסיס איתן מספיק כדי לתמוך באלמנטים הדרושים כדי להוכיח עבירה", כתב בספק הדין השופט לאונרד דייויס. עם זאת, דייויס אשרר את קיומם של שלושה פטנטים של Mirror Worlds LLC, שאפל ערערה על תוקפם כחלק מהגנתה במשפט.

כעת צריכה אפל להתמודד עם שורת תביעות זכויות יוצרים של נוקיה, הטוענת שאפל משתמשת בפטנטים שלה בפיצ'רים מרכזיים במוצריה, בתחומי המולטי-טאסקינג, סנכרון מידע, ייצוב על המסך, איכות שיחה ושימוש בעזרי בלוטות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully