וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוויטר החדש הושק - והוקפא

6.4.2011 / 11:37

עמוד בית חדש של טוויטר הוסר זמן קצר לאחר שהושק, עקב תקלות טכניות שהחלו לצוץ בשירות

טוויטר השיקה אתמול (ג') גרסה חדשה לעמוד הבית שלה, אך הסירה אותה במהרה לאחר שגולשים בשירות החלו לחוות תקלות טכניות. "הקפאנו זמנית את הטוויטר החדש. המהנדסים שלנו עובדים על להחזירו לשימוש ונעדכן בקרוב", נכתב בבלוג החברה.

אמש העלתה טוויטר מראה חדש עם צבעים אחרים לעמוד הבית שלה. מהעמוד הוסרה רשימת ה-Top Tweets ורשימת ה-Trending Topics. את אלו מחליף מעין סרגל עם תמונותיהם של משתמשים פופולריים. טוויטר אף שינתה את החיפוש שלה: תיבת החיפוש ירדה לתחתית הדף, ואלגוריתם החיפוש החדש עוזר למשתמשים למצוא אנשים חדשים לעקוב אחריהם, בהתבסס על תחומי עניין. הגולש יכול להקיש את שמו של נושא מסוים ולקבל רשימה של משתמשים הנוהגים לצייץ על נושא זה. טוויטר גם הוסיפה עמוד של חיפוש מפורט, המאפשר לחפש אחר ביטוי מדויק, ציוצים עם מספר תגיות (hashtags), ציוצים מאזור מסוים וציוצים בין גולשים מסוימים.

עם זאת, עמוד הבית החדש הוסר במהרה, כאמור, עקב תקלות טכניות. כם גם פיצ'ר Trends. גולשים התלוננו שה-Feed שלהם כולל ציוצים של גולשים אחריהם הם כלל לא עוקבים, והיו גם תלונות על כך שב-Feed מופיעות שפות זרות. ההערכה היא כי "טוויטר החדש" יחזור לפעולה במהלך היום.

עוד ריענון צפוי לשירות המיקרו-בלוגינג הוא פיתוח עמודי פרופיל חדשים המותאמים לחשבונות של חברות ועסקים, בדומה לקורה בפייסבוק. על פי דיווח של אתר הפרסום BrandRepublic, עמודים אלו יספקו חלל גדול יותר למותגים לתקשר עם מבקריהם. החברה מקווה שעמודים אלו יהוו מקום הכנסה נוסף לשירות.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully