וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה יבקר בפייסבוק

נשיא ארה"ב מתחיל את הקמפיין האינטרנטי שלו, יתארח בפייסבוק כשהוא עונה בשידור חי על שאלות הגולשים

אובמה מתארח בכיכר פייסבוק. כחלק מתחילת קמפיין הבחירה-מחדש, יגיע נשיא ארצות הברית למטה של הרשת החברתית הגדולה בעולם ב-20 באפריל, על מנת לענות בשידור חי על שאלות אותן ישלחו משתמשי הרשת. "הנשיא אובמה יתקשר עם אמריקאים בכל רחבי המדינה, על מנת לדון בהחלטות הקשות אותן על כולנו לקבל על מנת לשים את הכלכלה שלנו על הדרך הנכונה, זאת תוך המשך השקעה בתחומים כמו חדשנות, שיעזרו לכלכלה לגדול ויהפכו את ארצות הברית לתחרותית יותר" נכתב בהזמנה לאירוע.

זו הפעם הראשונה בה נשיא מכהן מתארח בפייסבוק, אך הדבר הגיוני מאוד מבחינת אובמה. לאחר שקמפיין הבחירות שלו ב-2008 הושתת במידה רבה על אקטיביזם אינטרנטי, המשיך ברק אובמה את קו הפתיחות הטכנולוגית גם לאחר שנבחר. כעת, לאחר שהשיק באופן רשמי את הקמפיין השני שלו, מעלה הנשיא הילוך בתחום האינטרנט פעם נוספת.

האירוע אף מתקשר ליוזמה נוספת שקידם אובמה, בייחוד לפני בחירות לקונגרס שנערכו ב-2010 – Townhall Meetings (פגישות עירייה). מדובר באירועים בהם במקום לנאום, עונה הפוליטיקאי במשך רוב האירוע על שאלות הקהל, כשהקהל עצמו אינו מסונן מעבר לנדרש מבחינת אבטחה. פייסבוק מאפשרת לברק אובמה ליצור את "פגישת העירייה" האולטימטיבית, בה כל האמריקאים – ולא רק אמריקאים – יוכלו להשתתף.

עם זאת, השאלות, כמובן, תעבורנה סינון, ויש להניח כי הנשיא יענה רק על שאלות בנושאים שהוגדרו – כלכלה וחברה. כמו כן, יש להניח כי הדרישה לעשות "לייק" לדף של הבית הלבן לפני שתוכלו לשאול שאלה תכעיס חלק ממתנגדי הנשיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully