וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיקר לא לעצבן את אפל

6.4.2011 / 13:40

טויוטה הסירה במהרה קמפיין פרסומי מחנות אפליקציות לאייפונים פרוצים, לאחר שאפל הביעה מורת רוח על המהלך

החלטת שיווק נועזת של חברת טויוטה לא שרדה אפילו יום אחד. אתמול (ג') התברר שטויוטה החליטה להשיק קמפיין פרסומי בחנות האפליקציות הסלולרית Cydia. בניגוד לחנות האפליקציות הרשמית של אפל, סידיה מיועדת למשתמשי אייפון שפרצו את מכשירם (בפעולה המכונה Jailbreak) ולכן יכולים להתקין עליו אפליקציות שלא אושרו רשמית על ידי אפל ולכן אינם נכללים בחנות שלה.

טויוטה יצרה ערכת נושא למכשירי אייפון המיועדת למכשירים פרוצים ומקדמת את דגם המכונית Scion, והעלתה אותה לסידיה. הפעולה תפסה את תשומת ליבם של בלוגרי טכנולוגיה רבים, שהתייחסו לנושא בפוסטים שפרסמו אתמול. אפל לא אהבה את הפעולה ואת ההד שעוררה, והגישה לטויוטה בקשה רשמית להסיר את ערכת הנושא מהחנות. טויוטה נענתה לבקשתה בנימוק שהיא מעוניינת לשמור על מערכת יחסים טובה עם אפל, והסירה את הערכה לאחר כ-1,200 הורדות.

פעולת ה-Jailbreak הוכרזה רשמית כחוקית על ידי הרשויות האמריקאיות ב-2010. ההערכות הן שכ-8-9 אחוז מהמכשירים הם פרוצים, מה שמביא את מספרם לבין 10 מיליון ל-15 מיליון. חנות סידיה כוללת פרסום של כל רשתות המודעות הגדולות בתחום ושל חברות גדולות, אך טויוטה היא התאגיד הגדול ביותר שפרסם בה עד היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully