וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב ביוטיוב: ערוצי תוכן

7.4.2011 / 11:51

יוטיוב צפוי להשיק עיצוב חדש עם דגש על ערוצי תוכן במגוון נושאים, כשחלק מהתוכן מופק במיוחד עבור האתר

גוגל לוקחת צעד לכיוון הטלוויזיה, לאחר שחברות הטלוויזיה לקחו צעד לכיוון האינטרנט. דיווח בוול סטריט ג'ורנל גורס כי אתר הסרטונים הפופולרי בעולם – יוטיוב, השייך לגוגל, יעבור עד סוף השנה שינוי במסגרתו יגובש חלק מהתוכן המועלה אליו סביב ערוצי תוכן במגוון נושאים – מספורט ועד אמנות.

המטרה: להפוך את יוטיוב לתחרותי יותר על המסכים הביתיים – הן מסך המחשב והן מסך הטלוויזיה, שם הוא צריך להילחם כיום לא רק בערוצי טלוויזיה רגילים כי אם גם בשירותי תוכן אינטרנטיים המספקים תכנים הוליוודיים על פי דרישה, כמו נטפליקס ו-Hulu. בחברה מקווים כי הצעד גם יעלה את משך הזמן שמבלים אנשים ביוטיוב, שעומד כיום על 15 דקות ביום.

חלק ניכר מהתוכן יגיע מהחומרים הקיימים ביוטיוב, אך בכ-20 ערוצים יועלו מדי שבוע מספר שעות של תוכן אשר יופק במיוחד עבור אותו הערוץ. על פי הדיווח, בחברה מוכנים להשקיע 100 מיליוני דולרים להפקת תוכן מקצועי, וכבר נפגשו עם סוכנויות הוליוודיות על מנת למצוא במאים ושחקנים להפקות. נציין כי כבר היום יש ביוטיוב תוכן שהופק בצורה מקצועית, ובמספר מדינות האתר אף מאפשר לשכור סרטים, אך האתר עודנו נחשב לכזה שמבוסס בעיקר על סרטוני גולשים.

בזמן שמתחריו בעלי התוכן ההוליוודי מתחילים להיכנס לתחום הוידאו האינטרנטי בצורה אגרסיבית, הבינו כנראה ביוטיוב כי אי-הסדר ששורר באתר מקשה על שימוש לא-ארעי בו. סידור התוכן בתוך ערוצים מוגדרים, שנערכים על ידי אנשי מקצוע וכוללים תוכן מקור, יכול לשפר לא רק את זמן הביקור הממוצע, כי אם גם את הנאמנות של המשתמש, אשר יחזור מדי שבוע לראות את העדכונים בערוץ.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully