וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב ג'ובס: עכשיו הספר

סטיב ג'ובס - עכשיו הביוגרפיה הרשמית. מנכ"ל אפל הסכים לשתף פעולה עם סופר מוערך בכתיבה של תולדות חייו

סטיב ג'ובס – עכשיו הביוגרפיה הרשמית. מנכ"ל אפל אישר לסופר ואיש חדשות לשעבר וולטר אייזקסון לכתוב את הביוגרפיה הרשמית שלו, תוך שיתוף פעולה עם ג'ובס עצמו, משפחתו ועובדי אפל. הספר, שייקרא iSteve: The Book of Jobs, יגיע לחנויות בשנה הבאה.

מדובר בפעם הראשונה בה ג'ובס, בן 56, משתף פעולה עם ניסיון לכתוב עליו ספר. בעבר סירב להגיב על ביוגרפיות שנכתבו עליו, ואחת מהן אף גרמה לו לאסור מכירה של ספרים אחרים מאותה ההוצאה (John Wiley & Sons) בחנויות של אפל. מה שעשוי היה לשכנע אותו לשתף פעולה הפעם היא זהותו של המחבר. שני הספרים הביוגרפיים הקודמים של אייזקסון, האחד על בנג'מין פרנקלין והשני על אלברט איינשטיין, זכו לשבחים רבים.

הפרטים המעניינים בביוגרפיה של ג'ובס לא מתחילים בהקמת אפל, כי אם הרבה לפני. סטיב ג'ובס, בן לאב ממוצא סורי, נמסר לאימוץ זמן קצר לאחר לידתו כיוון שהוריו היו צעירים ולא נשואים. במרוצת השנים, התחתנו הוריו הביולוגיים, והביאו לעולם בת, מונה סימפסון, שהפכה לסופרת מוערכת. ג'ובס, שנמצא כיום בקשר עם סימפסון, סירב עד כה להתייחס לנושא בראיונות.

אפשר לקשר את המוכנות של ג'ובס להשתתף בכתיבת הביוגרפיה בכך שבשנים האחרונות הוא נלחם במחלת הסרטן, כשהוא אף יוצא מספר פעמים לחופשת מחלה ממושכת. גם כיום נמצא ג'ובס בחופשה כזו, שהפעם אינה מוגבלת בזמן, ובעבר נטען על ידי הצהובון National Enquirer כי הינו חולה סופני, זאת על בסיס תמונות פפראצי. עם זאת, הופיע ג'ובס מול קהל לפני כחודש, כדי להכריז על אייפד 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully