וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה מחדשת את סימביאן

סימביאן מתחדשת בגרסה חדשה, ויחד עמה משיקה נוקיה שני טלפונים חדשים: האחד עסקי, השני ליישומי מולטימדיה

נוקיה לא שוכחת את סימביאן. באירוע שהתקיים הבוקר (ג') בלונדון, חשפה החברה שני סמארטפונים חדשים שמשתמשים במערכת ההפעלה הותיקה, כשגם סימביאן עצמה זכתה למתיחת פנים. יש לציין כי לא מדובר בשינוי אסטרטגיה – החברה עדיין מתכננת להתמקד במערכת ההפעלה Windows Phone 7 של מיקרוסופט.

ה-E6 הוא ממשיך דרכם של E71 ו-E72 – סלולרי לאנשי עסקים עם מקלדת פיזית מלאה. כמו כן, יש לו מסך מגע קטן יחסית, בגודל 2.46 אינץ' (רזולוציה 640x480), 8 גיגהבייטים של זכרון פנימי, סוללה חזקה במיוחד (1500 מיליאמפר/שעה), קישוריות Wifi ומצלמה עם חיישן 8 מגהפיקסל. המכשיר יושק ברבעון השני של השנה, ומחירו האירופאי יעמוד על 340 אירו.

ה-X7 הוא טלפון חדש בסדרת המולטימדיה של נוקיה – הראשון עם מסך מגע בגודל 4 אינץ' (AMOLED, רזולוציה 640x360). גם הוא מצוייד במצלמת 8 מגהפיקסל, ומגיע עם 8 גיגהבייטים של זכרון. בניגוד ל-E6, הסוללה כאן היא של 1200 מיליאמפר/שעה בלבד, ובנוקיה מבטיחים 4.5 שעות שיחה ברשת דור 3 או 450 שעות המתנה. גם הוא יושק ברבעון הנוכחי, ויעלה 380 אירו באירופה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
X7 - מכשיר מולטימדיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא רק ברזל

יחד עם החומרה החדשה, משיקה נוקיה את Symbian Anna – הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה Symbian^3, המיועד למכשירי המגע של החברה. המערכת החדשה מציגה ממשק מחודש, ומספר שיפורים. כך, סוף סוף ניתן יהיה לראות ממשק של מקלדת מלאה גם כשהטלפון הוא במצב אנכי, ויש גם ממשק של מסך מפוצל בזמן הכנסת טקסט. כמו כן, מבטיחים בנוקיה דפדפן מהיר יותר.

המערכת החדשה תושק בשני הטלפונים החדשים שהוכרזו היום, ובעתיד תגיע גם לדגמים ישנים יותר – N8, C7, C6-01 ו-E7. בנוקיה לא מוכנים עדיין להתחייב על תאריכי ההשקה, מעבר לאמירה "בחודשים הקרובים".

גילוי נאות: וואלה! ויורוקום (נציגת נוקיה בישראל) נמצאות באותה הבעלות

  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully