וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרות זולה

12.4.2011 / 12:45

אמזון תשיק 'קינדל' שנתמך על ידי פרסומות, שיימכר ב-114 דולר בלבד. "אנחנו מצפים לצמיחת ענק בביקוש", אומרים בחברה

אמזון משיקה גרסה חדשה לקורא הספרים שלה "קינדל", הנתמכת על ידי פרסומות. המכשיר החדש, שיצא לשוק ב-3 במאי, יימכר במחיר של 114 דולר – 25 דולר פחות מדגם הקינדל הזול ביותר כיום. המודעות בקינדל החדש לא יופיעו בעמודי הספר הנקרא, אלא כבאנרים בעמוד הבית של המכשיר וכשומר מסך כאשר הוא לא פועל

"הצעד נועד לוודא שכל מי שמעוניין בקינדל יוכל להרשות לעצמו אחד", אמר ג'יי מרין, מנהל מחלקת קינדל של אמזון. "בכל פעם שיכולנו להפוך את הקינדל לזמין יותר ראינו צמיחת ענק בביקוש. אנו מצפים שזה יקרה גם הפעם".

בין המפרסמים הראשונים במכשיר החדש יהיו החברות ויזה, ביואיק ופרוקטר & גאמבל. גם אמזון עצמה תפרסם במכשיר, ותציג בו קופונים והנחות שונות. המשתמשים אף יוכלו להגדיר את סוג הפרסום הרלוונטי ביותר עבורם, בעזרת אפליקציית AdMash.

הצעד החדש אף נועד לשפר עמדות בתחרות הגוברת בשוק הספרים האלקטרוניים – הכוללת לא רק מוצרים מקבילים דוגמת ה"נוק" של אמזון (שדגמיו נמכרים במחירים בין 149 ל-199 דולר), אלא גם את שוק מחשבי הלוח הצומח. אלו מאפשרים קניית והורדת ספרים אלקטרוניים לצד שאר השירותים שהם מספקים. אמזון תולה תקוות בהערכות אנליסטים החוזים צמיחה גדולה לשוק כותרי הספרים האלקטרוניים, ושווי שוק של 2.8 מיליארד דולר עד שנת 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully