וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: אינדיקטור לסטייק

13.4.2011 / 10:20

אוהבים סטייקים? חשוב לכם לצלות אותם בדיוק במידת העשייה החביבה עליכם? אינדיקטור הסטייק יציג לכם אותה בבירור

אני לא יודע מה אתכם, אבל אני אישית קרניבור מוצהר וגאה. כן, מבחינתי אין אוכל טעים יותר מבשר, על מגוון סוגיו וצורותיו. ומעל כל סוגים אלה מתנשא מעלה-מעלה הסטייק, שהוא, לטעמי, המעדן האולטימטיבי. תנו לי יום-יום סטייק - ואני מבטיח שהמאכל המהולל לא יימאס עלי בשום מצב.

אבל כל מי שמבין משהו בבשר יודע שמידת העשייה של הסטייק אחראית פעמים רבות לטיבו וטעמו. חובבי ה- Medium לא יסתדרו עם סטייק Rare או Well-Done, וחובבי ה-Well Done לא יבינו מה הגווייה המדממת הזאת של Medium. אני אישית הולך על סוג של אמצע, ה-Medium Well. החוכמה היא לא לפספס את השלב בו הסטייק מגיע למצב הזה ולא להשאיר אותו יותר מדי (או פחות מדי) זמן על הגריל. יש את אלו שיודעים מתי להוריד מהניסיון. אחרים חותכים את הבשר באמצע ומסתכלים על גוונו. עכשיו יש גם אופציה שלישית: תכירו את האינדיקטור לסטייק, ה-Steak Button.

מדובר בתרמוסטט קטן אותו תוקעים בחתיכת הבשר. הוא יודע למדוד את מעלות החום אליהן הגיע הסטייק, ובהתאם לכך מסמן בבירור את מידת עשייתו – Rare, Medium או Well – וכל מצבי הביניים ביניהם. כך קל יותר לדייק ולא לפשל כשמישהו רוצה סטייק עם מידת עשייה "על התפר". המכשיר עשוי מפלדת אל-חלד וזכוכית, ומגיע בחבילה של ארבעה במחיר של 20 דולר. לא יקר בשביל לוודא שהאנטריקוט האיכותי לא עבר את הגבול.

  • עוד באותו נושא:
  • סטייקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully