וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקספלורר 10 כבר כאן

13.4.2011 / 11:41

פחות מחודש לאחר שהשיקה את אינטרנט אקספלורר 9, הוציאה מיקרוסופט גרסת הדגמה של האקספלורר הבא

מיקרוסופט אמנם השיקה את אינטרנט אקספלורר 9 לפני פחות מחודש, אך זה לא מונע ממנה כבר לעבוד באינטנסיביות על הגרסה הבאה. החברה הוציאה "הדגמת פלטפורמה" של אינטרנט אקספלורר 10 – גרסה ראשונית ובסיסית של הדפדפן הבא שלה, שנועדה לקהילת המפתחים ומציגה את המשך העבודה על תמיכה בתקנים HTML5 ו-CSS3 ובהאצת תוכנה.

"אקספלורר 10 נבנה על תמיכה מלאה בהאצת תוכנה וממשיך את השמת הדגש שלנו על תמיכה בסטנדרטים", מסר דין חמוביץ', סגן נשיא במיקרוסופט, האחראי על אינטרנט אקספלורר. "השילוב הזה מאפשר למפתחים לספק את הביצועים הטובים ביותר ללקוחות מערכת ההפעלה חלונות ובאותו הזמן להשתמש באותם סטנדרטים של הרשת בכל הדפדפנים". חמוביץ' טוען כי רק דפדפנים שמתקשרים עם הפונקציונליות של מערכת ההפעלה יוכלו להוציא את המיטב מחומרת המחשב. הוא אף תקף את ביצועיו של הדפדפן כרום בהצגת אתרים המבוססים על HTML5, אך התעלם מיכולותיו של פיירפוקס בתחום.

עוד מסר חמוביץ' שמיקרוסופט עובדת על אקספלורר 10 רק שלושה שבועות, אך כבר מרגישה מוכנה להציג את מה שבנתה עד כה. גרסאות הדגמה נוספות יצאו כל 8 עד 12 שבועות. הגברת ההילוך הזו של מיקרוסופט באה במקביל לתחרות הגוברת בשוק הדפדפנים, כאשר המתחרה "כרום" של גוגל הולכת וצוברת נתח שוק, בעוד שארגון מוזילה השיק לאחרונה גרסה חדשה של הדפדפן "פיירפוקס" ועובד אף הוא במרץ על גרסאותיו הבאות. גרסה חמש של פיירפוקס צפויה לצאת עוד כחודשיים, ב-5 ביוני. כרסה 11 של כרום כבר נמצאת בשלב בטא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully