וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייסטיישן מיליונרית

50 מיליון יחידות פלייסטיישן 3 נשלחו לחנויות מאז הושקה הקונסולה ב-2006. האם היא תעקוף בקרוב את האקס-בוקס?

פליייסטיישן מולטי-מיליונרית. חברת סוני הודיעה כי קונסולת הפלייסטיישן 3 שלה, שהושקה בסוף 2006, הגיעה לאבן דרך של 50 מיליון יחידות. המספר מתייחס לקונסולות שהגיעו למדפי החנויות, גם אם טרם נמכרו. ה-PS3 עדיין מפגרת מאחורי אקס-בוקס 360 ו-Wii, אך בשנה וחצי האחרונות היא הצליחה לצמצם משמעותית את הפער. בהיעדר שינויי מחירים משמעותיים, צפויה PS3 לעקוף את X360 – לה כ-53 מיליון יחידות - עד סוף השנה. עד הווי, עם כ-85 מיליון היחידות שלה, יש לה עוד דרך ארוכה.

תחילת הדרך של פלייסטיישן 3 לא הייתה קלה. היא הושקה שנה אחרי האקס-בוקס 360, ובמקביל לווי, כששתי מתחרותיה עולות פחות ממנה. בזמן ש-Wii תפסה את השוק באמצעות השלט החדשני שלה, ולאקס-בוקס קטלוג משחקים קיים, PS3 ניסתה לשכנע באמצעות חומרה מרשימה וכונן בלו-ריי מובנה. זה לא מאוד הצליח. רק באוגוסט 2009, כשסוני השיקה גרסה חדשה, זולה יותר, של הפלייסטיישן 3, התחילה החברה לעקוף במכירות חודשיות את האקס-בוקס.

נתון נוסף אותו חושפת סוני היום הוא מכירות של בקר ה-Move מזהה-התנועה. מאז הושק בסתיו האחרון, נשלחו 8 מיליון יחידות Move לחנויות. גם כאן מפסידה סוני, לפחות כיום, למיקרוסופט, שהצליחה למכור 10 מיליון יחידות של בקר ה-Kinect ב-10 השבועות הראשונים להשקתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully