וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפון כובש את פליקר

18.4.2011 / 12:30

האייפון 4 עומד להיות המצלמה השכיחה ביותר בקרב מעלי התמונות לפליקר. המצלמות הרגילות - קורסות

מהי המצלמה הפופולרית ביותר באתר שיתוף התמונות פליקר? בדיקה של הבלוג הטכנולוגי טק-קראנץ' מראה שבקרוב מאוד תהיה זאת מצלמת האייפון 4, שתעקוף מצלמות "אמיתיות", בראשון ה-ניקון D90 השולטת באתר כיום. האייפון ישחזר את העפלתו לפסגה – בשנת 2009 עבר האייפון (בספירה משותפת של כל דגמיו עד אז) את ה- Canon EOS Digital Rebel XTiוהפך למצלמה הפופולרית ביותר בפליקר. לפי הערכות, צפוי האייפון 4 להוביל על הניקון D90 בעוד כחודש. זאת למרות של-D90 יש ותק שוק של כשלוש שנים, בעוד האייפון 4 אפילו אינו בן שנה, וכאשר הוא נספר ללא דגמי האייפון הקודמים.

לפי הגרפים שמפרסם טק קראנץ', הצילום הסלולרי תופס יותר ויותר מקום בפליקר, במקביל לירידה חדה בפופולריות של מצלמות פשוטות יחסית, המכונות point & shoot. "אם הטרנד הזה ימשיך – המצלמות הללו פשוט גמורות", קובעים בבלוג. "אם תצרפו את כל דגמי האייפון ביחד – המובילות שלהם בפליקר תהיה כה משמעותית, שגרף השימוש ייראה אבסורדי. זה מצב הצילום עכשיו, וזה הולך להמשיך בכיוון הזה".

נתון מעניין נוסף הוא שלמרות שלמכשירי אנדרואיד נתח שוק גדול יותר מאשר לאייפון, הם אינם דומיננטיים באתר שיתוף התמונות. גם דגם האייפד השני של אפל אינו בולט ברשימה. "זה לא מפתיע – הוא פשוט לא טוב כמצלמה", קובעים בטק קראנץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully