וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה באמזון הפילה שורת אתרים

21.4.2011 / 16:02

פורסווקר ו-Quora הם רק חלק משירותי הרשת שקרסו עקב תקלה בשרתי האירוח של אמזון עליהם הם מאוחסנים

מזה מספר שעות מושבתים שירותי אינטרנט, חלקם בולטים, המתארחים על ענן המחשוב של אמזון – ה-EC2. בין השאר מדובר בשירותים פורסקוור, Reddit, Quora ו-HootSuite. הסיבה היא תקלה טכנית במחשבי אמזון, הממוקמים בצפון וירג'יניה בארצות הברית. כתוצאה מכך קיימות בעיות חיבור והתקשרות עם השירותים שנזכרו. נכון לשעה זאת, אתר Quora כלל אינו עולה והחברה מסרה בקצרה: "היינו מפנים אצבעות מאשימות, אך לא היינו מגיעים לאיפה שהגענו ללא EC2". משתמשים של שירות Hottsuite הביעו את מורת רוחם מנפילת השירות בהודעות שפרסמו בטוויטר, מה שהפך את שם השירות לאחד מהנושאים הפופולריים ביותר כרגע בשירות המיקרו-בלוגינג ולחלק מרשימת ה-Trending Topics.

אמזון מסרה שהיא עובדת על תיקון התקלה. למזלה של החברה ושל השירותים הנסמכים על ה-EC2 – התקלה מתרחשת בשעת לילה מאוחרת בארצות הברית, כך שרבים מהמשתמשים הפוטנציאליים כלל אינם מרגישים אותה.

ה-EC2 הוא חלק מרכזי בשירותי מחשוב הענן של אמזון. הוא קיים מ-2006 ומאפשר שכירת שטח וירטואלי עליו יכולים לרוץ אתרים וכן אפליקציות – זאת על מספר מערכות הפעלה שונות. אמזון מאפשרת אופנים שונים של שימוש ותשלום עבור שירותיה, ולכן מכנה את השירות "אלסטי". אמזון מצהירה שהשירות מספק למשתמשיו שליטה מלאה על משאבי המחשוב , וכן שהיא מספקת כלים לבניית "אפליקציות חסינות מנפילה, הנבדלות מתסריטים שכיחים של כשלים".

עדכון, 17:00: חלק משירותי הרשת חזרו להיות זמינים.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון
  • EC2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully