וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיירפוקס 4 מציג 100 מיליון הורדות

24.4.2011 / 12:26

הגרסה הרביעית של דפדפן פיירפוקס מבית מוזילה שוברת שיאי הורדות ועוברת את המתחרה 'אינטרנט אקספלורר 9'

חודש בלבד לקח לדפדפן פיירפוקס 4 להגיע לנקודת ציון מרשימה של 100 מיליון הורדות. הדפדפן, שהושק בסמוך להשקתו של המתחרה "אינטרנט אקספלורר 9" מבית מיקרוסופט, רשם מספר הורדות כפול מהאחרון כבר ביומו הראשון בשוק. כעת מתברר שהיה מדובר באינדיקטור לבאות.

כבר כיום תופס פיירפוקס 4 נתח של 7.94% משוק הדפדפנים העולמי, נתון המתווסף ל-24.43% שיש לגרסה 3.6 של פיירפוקס (סה"כ כ-32% מהשוק). לעומתו, מחזיק אינטרנט אקספלורר 8 לבדו ב-30% מהשוק, בעוד שכרום 10 של גוגל (שהושק גם הוא לאחרונה) מסתפק ב-15.35%, אך מציג צמיחה עקבית ויפה שגורמת למתחריו לחשוש ממנו.

לאחר השקתו קיבל פיירפוקס 4 ביקורות חיוביות בהן נאמר בין השאר שהוא מהיר משמעותית מהגרסה הקודמת (לטענת מפתחיו: פי 2 עד 6) ותומך היטב באתרי פלאש. הוא אף מינימליסטי יותר מבעבר, בדומה לאקספלורר 9 של מיקרוסופט ולכרום של גוגל. בנוסף, הדפדפן החדש מכיל מספר שיפורי אבטחה. דברים אלו הופכים את פיירפוקס 4 לשחקן רציני בתחרות הערה בשוק הדפדפנים: גוגל כבר הציגה גרסת בטא של כרום 11, ואילו ארגון מוזילה מצידו שוקל להאיץ את תהליך העבודה ולהשיק ב-2011 לא פחות מארבע גרסאות חדשות של פיירפוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully