וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק גוזרת קופון

פייסבוק משיקה את ה-Deals - מנגנון קניה חברתית, שישולב בתוך הרשת החברתית ויופעל בינתיים רק בחמש ערים

פייסבוק פותחת קבוצת רכישה. הרשת החברתית הגדולה בעולם הודיעה כי תשיק היום (ג) מנגנון בשם Deals, אשר יציע למשתמשי הרשת עסקה יומית המותנית בהצטרפות של מספר משתמשים אשר נקבע מראש. בשלב ראשון, תערוך פייסבוק פיילוט ל-Deals באטלנטה, אוסטין, דאלאס, סן דייגו וסן פרנסיסקו.

בפייסבוק ינסו לשלב את Deals עמוק בתוך האתר, כדי להגדיל את החשיפה אל העסקות. "תוכלו לקבל התראה על עסקאות דרך אימייל" אמרה אמילי ווייט, מנהלת תחום השירותים המקומיים של פייסבוק לניו יורק טיימס "אם אם יש עסקה שמתאימה לכם, רוב הסיכויים הם שתראו אותה גם בזרם החדשות במהלך היום".

המיקוד הראשוני של Deals יהיה על "דברים שאנשים עושים עם חבריהם", כמו מופעים או אירועים המוניים. נכון לעכשיו, פייסבוק מנהלת את המנגנון החדש בעצמה, תוך הסמכות על אנשי המכירות שלה, מה שהופך השקה כלל עולמית ללא-סבירה בזמן הקרוב. בחברה אף מסרבים להגיד מתי תתווספנה ערים חדשות ל-Deals, והאם בכלל נשקלת התרחבות אל מחוץ לגבולות ארה"ב בשלב זה.

דילס יהווה גם את הפלטפורמה הראשונה באמצעותה אנשים יוכלו להמיר Facebook Credits – מטבע וירטואלי שהציגה פייסבוק, במוצרים מוחשיים. עד כה, שימשה המערכת רק לקניית טובין וירטואליים בתוך אפליקציות המשולבות בפייסבוק. דיווחים בתקשורת האמריקאית גורסים כי ברשת החברתית ינסו להפוך את הקרדיטס למטבע אינטרנטי מקובל, שיאפשר בעתיד לבצע רכישות בכל רחבי הרשת בלי למסור פרטי כרטיס אשראי.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully