וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא אייפון, זה טריוויה

אמיתי זיו

27.4.2011 / 12:54

חברת הטריוויה הסלולרית "גרטלר דוידוב" מפרסמת מכשיר שאינו קיים וטרם הוכרז, במטרה למשוך גולשים לשירות שעלותו עשרות שקלים בחודש

בימים האחרונים מסתובב ברשת אתר שאפשר לטעות בו בתור אתר הרשמה לרשימת המתנה למכשיר האייפון 5. "נמצאת מתאים להצטרף לקבוצה מצומצמת של אנשים שיהיו מהראשונים בארץ לקבל את האייפון 5. למימוש ההזדמנות מלא את שמך ומספר הטלפון שלך", כך נכתב בפרסומות לאתר, הקופצות באתרי אינטרנט שונים. אבל שימו לב: האייפון 5 הוא מכשיר שאינו קיים, וטרם הוכרז באופן רשמי על ידי אפל. מדובר בפרסומת לשירות טריוויה סלולרי שעלותו עשרות שקלים בחודש.

מאחורי הפרסום עומדת חברת "גרטלר דוידוב שותפות מוגבלת", שהיא אחת המפורסמות בתחום משחקי הטריוויה הסלולרים. משחק הטריוויה יעלה ללקוח עלות מינימלית של 60 שקל לחודש, ואם הלקוח יתפתה גם לענות על השאלות, המחיר יאמיר. מחצית מכל הכנסה שתיווצר מהחידון תגיע לכיסה של חברת הסלולר של הלקוח. תקנון השירות חושף כי גרטלר דוידוב שומרת לעצמה את הזכות לתת לזוכה, במקום אייפון 5, שכאמור אינו קיים, צ'ק על סך 7,000 שקל.

בעבר, חברות הסלולר הכינו רשימות המתנה טרם הגעת הדגם החדש של האייפון לישראל - וגם באתר הזה מתנוססים הלוגואים של 3 חברות הסלולר. חברת גרטלר דוידוב מסרה בתגובה: "משחק הטריוויה מציע למשתתפים לזכות במכשיר אייפון 5 שיסופק עם תחילת שיווקו בארץ. זוכה שיבחר לא להמתין לשיווק המכשיר יקבל 7,000 שקל, שהם כמעט כפול מעלות המכשיר. אנו מאחלים בהצלחה למשתתפים ומתרגשים לקראת השקתו של המכשיר בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully