וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מרחיק היתושים

28.4.2011 / 9:05

הקיץ מתקרב, ואיתו הצקות היתושים. גאדג'ט היום ידאג לכך שאלו לא יעזו להתקרב אליכם

סיני, פסח של השנה שעברה. תייר ישראלי, נכנה אותו א', מנסה להירדם לשנת הלילה שלו בחושה על החוף. הוא אמנם עייף (זה לא פשוט להתבטל כל היום), אבל בכל זאת לא מצליח ליפול לתנומה. הסיבה: אלפי יתושים (טוב, מאות. טוב נו, עשרות. המממ... חמישה?) שלא נותנים לו מנוח, מזמזמים לו מול הפרצוף וגורמים לו להשתמש בידיו כאילו היו פרופלור. "אחחח...", הוא חושב לעצמו. "אם רק היה לי כאן משהו נגד יתושים...".

כמו "אמצעי צבאי נגד יתושים", למשל. רק מהשם כבר אפשר לחשוב שמדובר בנשק יום הדין, כזה שלא הולך סחור סחור עם המזיקים הקטנים ומחסל אותם מיד בעזרת פצצת גראד. למעשה, מדובר במין שומר ראש שכזה – שגורם ליתושים להבין לא להתעסק עם הלקוח שלו. האצ"ני (כך נקרא לו בקיצור, טוב?) הוא מכשיר חשמלי אותו ניתן לשאת על החגורה. הפעלתו יוצרת מעין "איזור חיץ" ליתושים ושאר חרקים, שדוחה את התקרבותם על ידי אידוי של חומר קוטל חרקים שמרמז להם שהם לא הגיעו לשכונה הכי ידידותית.

במבדקים שנעשו הוכח המכשיר כאפקטיבי ב-98%, שזה די מספיק לאיזה מסכן שמנסה להירדם בסיני בשקט (וגם לגננים, חובבי קמפינג ושאר אנשים החשופים לפגעי הטבע). המחיר: 35 דולר, כולל מחסנית אחת של חומר, שיכולה להחזיק במשך 12 שעות.

  • עוד באותו נושא:
  • יתושים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully