וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Delicious מצאה בית חדש

28.4.2011 / 13:47

יאהו מכרה את שירות הסימניות המקוון Delicious לשניים ממקימי יוטיוב, שישלבו אותו בשירות האינטרנט החדש שלהם

כמעט חצי שנה לאחר שהוצע רשמית למכירה על ידי יאהו – עובר שירות הסימניות המקוון Delicious לידיים חדשות. צ'אד הארלי וסטיב צ'אן, ממייסדי יוטיוב, החליטו לרכוש אותו ולשלבו אותו בחברת האינטרנט החדשה שפתחו – AVOS. השניים אומרים כי הם אף מעוניינים להרחיב את השירות, "לקחת את דלישס לשלב הבא" ו"להפוך אותו לשירות מציאת המידע הטוב ביותר ברשת". השניים הצהירו כי בחודשים הקרובים הם יעבדו בשיתוף פעולה עם קהילת המשתמשים כדי לפתור בעיות בשירות. מחיר העסקה אינו ידוע, אך ההערכות הן כי הוא בסביבות מיליון דולר – סכום זעום לעומת 30 מיליון הדולר ששילמה יאהו תמורת השירות ב-2005.

יאהו הודיעה בדצמבר 2010 כי היא מעוניין למכור את דלישס, פיטרה חלק מצוות השירות והגדירה את יולי 2011 כתאריך הסופי לקיומו של השירות תחתיה. זאת עקב דעיכתו של השירות ודומיו, שהפכו לנחוצים פחות בתקופה בה שיתופי לינקים נעשים ברשתות חברתיות ולא בהכרח באתרים ייעודיים לכך. הסטטוס החדש של השירות גרם לדאגה בקרב רבים ממשתמשיו ואוהדיו, שחששו שהוא ייסגר וייאלץ אותם למצוא תחליף. מספר סטארט-אפים אף ניסו להיבנות על מצב זה, והציעו דרכים להעתקת חשבונת דלישס לשירותיהם המתחרים. אחד משירותים אלה, Springpad, דיווח כי שני מיליון סימניות הועברו אליו תוך עשרה ימים מהינתן הודעתה של יאהו על סיומו הצפוי של השירות.

כעת מתבקשים משתמשי דלישס לבצע העברה של חשבונם מיאהו לבעליו החדשים. "כך תוכלו להמשיך להשתמש בדלישס ללא הפרעה וליהנות מאותו "מראה והרגשה" לצד חידושים טכנולוגיים שיגיעו בעתיד", מסבירה יאהו באי-מייל ששלחה ללקוחות השירות.לקוחות שלא יבצעו את ההעברה לא יוכלו להשתמש בשירות לאחר יולי 2011, אז תסתיים התמיכה של יאהו בו.

  • עוד באותו נושא:
  • Delicious
  • יאהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully