וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: סורק המידות

3.5.2011 / 1:57

שונאים לקנות בגדים בגלל הטרחה שבמדידה? תא סריקה חדשני יספק לכם את מידתכם המדויקת ויציע בגדים מתאימים

מה המידה שלכם במכנסיים? ובחולצה? ובנעליים? זוכרים את כל אלו בשלוף? כאשר אתם נכנסים לחנות בגדים אתם יודעים תמיד איזה גודל בגד לקחת למדידה? סביר להניח שלפחות על חלק מהתשובות הללו רוב האנשים יענו ב"לא". כן, קניית בגדים יכולה להיות תהליך די מייגע. לא רק שאתה צריך למצוא בגדים שמוצאים חן בעיניך ועומדים בתקציב שלך – הם גם צריכים להתאים למידות הגוף.

אז לגבי ה"מוצא חן" וה"תקציב" ל-My Best Fit אין הרבה מה לעשות – אבל לגבי עניין המידה – דווקא יש. מדובר במוצר מהפכני למדי, למעשה, כזה שנראה כאילו הגיע מהעתיד. My Best Fit הוא תא שקוף שמסוגל למדוד את גודלו של האדם הנכנס אליו, ולהתאים לו את מידתו. הוא עושה זאת בעזרת 196 אנטנות שמשתמשות בגלי רדיו כדי לייצר מודל תלת-מימדי של הגוף, הנבנה מ-200 אלף נקודות מידע. התהליך הזה לוקח בסך הכל בין 10 ל-15 שניות.

התא מייצר פלט מודפס עם מדריך קניה שמגדיר איזה מידות מתאימות לנמדד בכל אחד מהמותגים שמשתפים פעולה עם הטכנולוגיה – ביניהם ליוויס וגאפ. הוא אפילו מציין איזה בגדים יהלמו במיוחד את מידות הגוף. נכון לעכשיו הפטנט הזה קיים רק בפנסילווניה שבארצות הברית, אך סביר להניח שאם הטכנולוגיה הזאת עובדת היטב – נראה אותו בעוד מקומות.

  • עוד באותו נושא:
  • סורק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully