וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלקברי מציגה: גם וגם

2.5.2011 / 16:10

בלקברי משלבת בין מסכי המגע למקלדת הפיזית עם שני מכשירים חדשים העובדים על מערכת הפעלה מעודכנת

חברת RIM, יצרנית הבלקברי, הכריזה על שני דגמי סמארטפונים חדשים העובדים על גרסה חדשה של מערכת ההפעלה שלה – OS 7.0. שני המכשירים, "בלקברי בולד 9900" ו"בלקברי בולד 9930" הם מכשירי מגע המשולבים עם מקלדת. הם פועלים על מעבד חדש במהירות 1.2 ג'יגה-הרץמדובר במכשירים הדקים ביותר שהוציאה RIM עד היום.

מערכת ההפעלה החדשה נועדה לשלב בין טרנד מסכי המגע של הסמארטפונים החדשים לסימן ההיכר של מכשירי בלקברי – המקלדת הפיזית הנוחה והאהודה על המשתמשים. מלבד השילוב הזה היא גם שמה דגש על גלישה משופרת, חיפושים מבוססי קול ותגובה מהירה המסוגלת להתמודד עם יישומי ותכני מולטימדיה. OS 7 תומכת בשירותים מבוססי מיקום ובאפשרויות של "מציאות רבודה" (Augmented Reality) – כלומר הרצת אפליקציות המזהות את מיקום המשתמש ומציגות על גבי המסך המכשיר את תמונת האיזור בליווי שכבות מידע. היא מסוגלת לפעול על גבי רשתות הדור הרביעי (4G).

"הפלטפורמה החדשה מעוצבת כדי לספק את חווית התקשורת, המולטימדיה והפרודקטיביות האולטימטיבית", נאמר בהודעה שהוציאה החברה לעיתונות. "מדובר בשילוב האולטימטיבי של ביצועים, פונקציונליות וסטייל. הם מציעים חוויית משתמש צרופה בביצועים מהירים, מסך מגע נהדר וחוויית הקלדה יוצאת דופן ", שיבח מנכ"ל RIM מייק לזרידיס את המכשירים החדשים, שצפויים לצאת לשוק בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully