וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני שוב מותקפת

סוני שוב נפרצת. החברה הורידה את שירותי האונליין של חטיבת המשחקים, לאחר פרצת אבטחה במסגרתה כנראה נגנבו מספרי אשראי

סוני שוב מותקפת. החברה אישרה כי 12,700 מספרים של כרטיסי אשראי ופרטים של 10,700 חשבונות בנק בגרמניה, אוסטריה, הולנד וספרד נחשפו להאקרים שפרצו לשרתי חטיבת משחקי האונליין שלה – זו שמפעילה את המשחקים ההמוניים למחשב האישי, ביניהם גם Everquest ו-Planetside. בתוך כך, הורידה סוני את כל שירותי האונליין המדוברים. העיתון היפני ניקיי מפרט כי 4,300 מתוך כרטיסי האשראי הם של לקוחות יפניים, ואילו השאר שייכים למשתמשים ממדינות אחרות. בסוני אומרים כי מאגר המידע הוא מ-2007, מה שאומר כי רוב מספרי האשראי אינם בתוקף.


בנוסף, הצליחו הפורצים לגשת לפרטים של כ-25 מיליון לקוחות. בין הפרטים שנפרצו יש שמות, כתובות, מיילים, מספרי טלפון ושמות משתמש. הסיסמאות נחשפו גם הן, אך במצב מקודד.

לא ברור, נכון לעכשיו, האם הפריצה הזו קשורה בצורה כלשהי לתקרית האבטחה החמורה של ה-PSN – רשת התוכן המקוונת של קונסולות פלייסטיישן 3 ו-PSP. בתקרית ההיא, שהתרחשה לפני כשבועיים, הצליחו הפורצים לגשת למידע אישי של כ-76 מיליון משתמשי PSN, זאת כשבסוני לא יודעים האם רק מידע אישי נחשף או שמא גם פרטי כרטיסי אשראי.

בעקבות התקרית ההיא, כיבו בסוני את כלל רשת ה-PSN, ומתכננים להתחיל להחזיר אותה לפעילות רק השבוע, באופן הדרגתי. בנוסף, הבטיחה סוני לפצות את לקוחותיה, בין השאר באמצעות חודש חינם בשירות הפרימיום Playstation Plus.

עדכון ראשון: 01:08

  • עוד באותו נושא:
  • סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully