וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: פחות מכשירי טלוויזיה

4.5.2011 / 11:58

לראשונה מזה 20 שנה יורד מספרן של הטלוויזיות בארצות הברית. הסיבות: עוני לצד צעירים מסתפקים בצפייה ברשת

בפעם הראשונה מזה עשרים שנה חלה ירידה במספר מקלטי הטלוויזיה בבתי האב בארצות הברית. כך מדווח הניו-יורק טיימס. חברת נילסן, האמונה על מדידת הרייטינג במדינה, הציגה נתונים לפיהם יש כיום מכשיר טלוויזיה ב-96.7% מהבתים לעומת 98.9%. לדברי החברה, לירידה זאת קיימות שתי סיבות: הראשונה היא עוני – משפחות שלא יכולות להרשות לעצמן להחזיק מכשיר, והשנייה היא דור חדש שגדל עם מחשבים נייחים וניידים ומוצא בהם תחליף למכשיר. הצעירים הללו לא ממהרים לקנות טלוויזיה כאשר הם מסיימים את לימודיהם ומתחילים בחיים עצמאיים, אלא מסתפקים בצפייה בתוכניות ובסרטים דרך האינטרנט. שינוי זה גורם לאנשי נילסן לחשוב על האפשרות לשנות את הצורה בה הם מגדירים "בית אב עם טלוויזיה" ולכלול גם את צופי האינטרנט.

"המחקר מראה שרוב הצרכנים צופים בתוכן ווידאו בכל הפלטפורמות ולא בהכרח מחליפים מדיום אחד בשני, אך קיימת קבוצה קטנה של צעירים עירוניים שנראה כי היא חיה ללא טלוויזיה בתשלום בשלב זה. ההשלכות לטווח ארוך עדיין אינן ברורות ועוד לא מובן אם מדובר בגורם כלכלי בעיקרו או בהתחלה של מעבר גדול לצפייה מקוונת", מסרה חברת נילסן.

באשר לעניים – מדובר לרוב במשפחות המשתכרות פחות מ-20 אלף דולר בשנה ומוגדרות כתחתית הספקטרום הכלכלי. כאשר הטלוויזיה או האנטנה מתקלקלות במשפחות מסוג זה – אין תקציב לתקנן. בנוסף – חלק ממשפחות אלו אינן יכולות להרשות לעצמן לקנות מקלט טלוויזיה דיגיטלי, זאת שנתיים לאחר שארצות הברית עברה לשיטת שידור דיגיטלית בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • טלוויזיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully