וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל ופייסבוק רוצות את סקייפ

5.5.2011 / 11:46

גוגל ופייסבוק מנהלות מגעים ראשוניים על רכישת סקייפ או שיתוף פעולה נרחב איתה. תג המחיר: בין 3 ל-4 מיליארד דולר

גוגל ופייסבוק מנסות לקנות את סקייפ – או לפחות לשתף איתה פעולה. שתי חברות האינטרנט הענקיות נמצאות בשלבים המוקדמים של ניהול שיחות עם החברה המספקת יכולת לבצע שיחות טלפון על גבי האינטרנט. גורמים מקורבים לצדדים מסרו לשירות הידיעות רויטרס כי שתי החברות שוקלות לרכוש את השירות או לקיים איתו שיתוף פעולה נרחב.

במידה ותקנה פייסבוק את החברה – יאפשר לה הדבר הוספת תמיכה בתקשורת קולית ובתקשורת וידאו לשירות ההודעות שלה. לשתי החברות כבר יש כיום שיתוף פעולה מסוים - בתוכנת סקייפ קיימת לשונית פייסבוק שמאפשרת למשתמשים לצ'וטט או להתקשר דרכה לחברי הפייסבוק שלהם. לגוגל כבר יש שירות קולי – Google Voice, אך ייתכן שהחברה מעוניינת להוציא מהמשחק מתחרה מרכזית שלה.

שירות סקייפ נוסד ב-2003, וחולש היום על כ-13% משוק השיחות הבינלאומיות. סקייפ נקנתה על ידי איביי ב-2005 בסכום של 1.9 מיליארד דולר אך זו מכרה את רוב השליטה בה (70%) ב-2009 לקבוצת השקעות. באוגוסט 2010 מילאה סקייפ טפסים לקראת הנפקה לבורסה, אך התהליך הוקפא רשמית עד לחציה השני של 2011. ההערכות הן כי תג המחיר הנוכחי של החברה עומד על בין 3 ל-4 מיליארד דולר. גוגל, פייסבוק וסקייפ סירבו להגיב רשמית בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully