וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייסטיישן נשארת מנותקת

לאחר שלא הצליחה להחזיר את שירות הפלייסטיישן נטוורק לפעילות, מזיזה סוני את הדדליין ל-31 במאי

רוצים לשחק במשחקי אונליין בפלייסטיישן 3? כנראה שתצטרכו לחכות עוד כמה שבועות. לאחר שלא עמדה בהבטחה להתחיל בהחזרת שירותי ה-PSN עד לסוף השבוע האחרון, נודע כי הדדליין של סוני זז ל-31 במאי. דובר החברה אישר לסוכנות הידיעות בלומברג כי עד לתאריך זה אמורה סוני להחזיר את השירות לפעילות מלאה. בעבר, כאמור, הבטיחו בסוני להתחיל ולהחזיר את השירות בהדרגה לפעילות.

סוני כיבתה את שירותי ה-PSN ב-19 באפריל, לאחר שזיהתה פריצה לשרתיה. במהלך הפריצה, כך נודע, נגנבו פרטים של כ-100 מיליוני משתמשים, הן משירות PSN והן משירות המשחקים המקוונים למחשב – Station.com. היעדר השירותים הופך חלק ממשחקי הקונסולה ללא-נגישים, כשבמשחקים אחרים לא ניתן לגשת למצבי משחק מקוונים. מערכת עדכוני המשחקים, כמו גם עדכון הקונסולה עצמה, ממשיכים לעבוד.

למרות שסוני הבטיחה לפצות את לקוחותיה, בין השאר באמצעות מנוי לחודש לשירות הפרימיום Playstation Plus ובקופונים להורדת משחקים, טרם התבררו ההשלכות המשפטיות של הפריצה והיעדר השירות המתמשך. במדינות רבות הוגשו תביעות נגד החברה, והממשל הן בארה"ב והן באירופה חוקר כעת האם סוני עברה על חוקי שמירת מידע אישי.

  • עוד באותו נושא:
  • סוני
  • PSN

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully