וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מסיכת המוזיקה

11.5.2011 / 8:39

האם חתיכת פלסטיק מכסת עיניים יכולה לשפר משמעותית את ההאזנה למוזיקה? כך טוענים יצרני ה-MusicMask

אם הייתם שומעים על מוצר כלשהו תיאורים דוגמת "זה כמו להקשיב למערכת סטריאו יקרה יותר", "לא ציפיתי לשיפור שכזה", "שדרוג ההיי-פיי הכי טוב מזה שנים" ו"מהפכת האזנה" – על מה הייתם חושבים שמדובר? בוודאי כלי אלקטרוני משוכלל כלשהו (אקולייזר?) שמתחבר למערכת הסטריאו ומצליח לשדרג את הסאונד ברמות קיצוניות.

ובכן – נחשו שוב. מדובר ב... כיסוי עיניים. כן, מוצר לא מאוד שונה מזה הקיים במטוסים כדי לעזור לנוסעים להירדם במהלך הטיסה. איך זה קשור להאזנה למוזיקה? כמו שיכול לספר לכם כל עיוור – כאשר העיניים "מבוטלות" – חוש השמיעה מתחדד. על הקונספט הזה עובד ה-MusicMasc. הכיסוי הזה מתלבש לכם על הראש ומחשיך לחלוטין את הראיה – וזאת מבלי שתצטרכו לעצום את העיניים. לטענת היצרן, יש למוצר אפקט חזק יותר מאשר האזנה בחדר חשוך, אליו יכולים להיכנס שביבי אור שיפגמו בחושך המוחלט (ויחד איתו גם בסאונד).

המוצר בנוי משילוב של פלסטיק, ספוג ורצועת ולקרו, ואמור להיות נוח לשימוש במשך שעות רצופות. כל זה טוב ויפה, אבל האם לחתיכת פלסטיק מחשיכה כזאת באמת יש אפקט כה משמעותי על השמיעה? האם מדובר במוצר כל-כך שונה מכיסויי עיניים אחרים? והאם זה שווה 45 דולר? תחליטו אתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully