וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציפורים עפות לרשת

12.5.2011 / 11:30

אחרי יותר מ-140 מיליון הורדות - כעת אפשר לשחק ב-Angry Birds גם ברשת, בעזרת שימוש בדפדפן

הציפורים הכועסות מגיעות לרשת. חברת "רוביו", מפתחת משחק הלהיט Angry Birds, העלתה לאינטרנט גרסה שלו בה ניתן לשחק דרך דפדפן. הצעד נעשה בשיתוף פעולה עם גוגל. למרות שלדברי מנכ"ל רוביו פיטר וסטרבקה המשחק זמין לשימוש רק בדפדפן כרום – בפועל ניתן להפעילו גם על דפדפנים אחרים. עם זאת, משתמשי כרום שיבחרו להתקין את המשחק דרך ה- Chrome Web Store יוכלו לשחק בו גם במצב אוף-ליין, כאשר הם לא מחוברים לרשת. "רצינו להציע צ'ופר מיוחד למשתמשי כרום. בנינו כמה שלבים אקסקלוסיביים שזמינים רק בכרום", אמר נציג רוביו.

גרסת הרשת של Angry Birds נבנתה בעזרת טכנולוגיית OpenGL והותאמה למידותיו של כרום. רקעים ושלבים שמתאימים ספציפית לצפייה בדפדפן נבנו במיוחד עבורו. המשחק מוצע בשתי גרסאות – SD עבור מחשבים איטיים ו-HD עבור מחשבים חזקים יותר. "לא רצינו להתפשר על תיפקוד. לא יכולנו להביא את המשחק לרשת עד היום", הסביר וסטרבקה את ההשקה המאוחרת.

Angry Birds זמין לרוב פלטפורמות המכשירים הניידים. מאז שיצא בדצמבר 2009 הוא הורד יותר מ-140 מיליון פעם, נתון ההופך אותו למשחק הנייד המצליח ביותר בכל הזמנים. הצלחתו של המשחק גררה הוצאתן של שלל גרסאות עבורו. גרסת הרשת ניתנת למשחק בחינם, אך קיימים שלבים מתקדמים שכדי להגיע אליהם יש לשלם. אך כבר מספר שעות לאחר ההשקה, החלו להסתובב ברשת קודים שמאפשרים את פתיחת אותם שלבים במהלך המשחק ללא תשלום. מפתח אינטרנט קנדי סרק את קוד המשחק ומצא פרצה שמאפשרת פתיחת שלבים אלו על ידיד הזנה של פקודת ג'אווה סקריפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully