וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes משדרת גם מהמחשב

yes תאפשר לכם לראות חומרים מהמחשב על מסך הטלוויזיה דרך הרשת הביתית, באמצעות שירות חדש למשתמשי מקס טוטאל

יס תאפשר לכם לראות חומרים מהמחשב האישי על מסך הטלוויזיה באמצעות הממיר המקליט שלה. החברה מתחילה מחר (ג') בפיילוט של שירות שייקרא Yes Streamer, אשר יהפוך לזמין לכלל לקוחות החברה בחודש אוקטובר הקרוב.

שירות ה-Yes Streamer סובב סביב תוכנה אותה מוריד המשתמש למחשב האישי שלו, והורדת עדכון לממיר YesMaxTotal. הדבר יאפשר לקחת את תכני המולטימדיה הביתיים – מוזיקה, תמונות וסרטים – ולצפות בהם על מסך הטלוויזיה דרך הרשת הביתית, תוך שימוש בממשק הממיר כדי לבחור את התכנים. הצופה
.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה זה עובד/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוץ מהתכנים ששמורים אצלכם על המחשב, מאפשר השירות גם לצפות בתוכן אינטרנטי. לא מדובר בחווית גלישה מלאה, כי אם בחוויה המותאמת לטלוויזיה, כשחלק מהתכנים הנגישים נקבעים על ידי יס עצמה, וחלק על ידי המשתמש, שיכול להוסיף תכנים לצפיה טלוויזיונית באמצעות סרגל כלים בדפדפן של המחשב.

מבחינה טכנולוגית, מושתת הפתרון החדש על מוצר מותאם של TVERSITY, שכבר זמין למכשירים כמו פלייסטיישן 3 ואקס-בוקס 360. ממשק המחשב של המוצר הותאם לחווית השימוש של יס, במטרה להפוך אותו לנגיש יותר ללקוחות. הוא תומך בניגון כל קבצי הוידאו הפופולריים, כולל חומרי HD, כשהתוכנה מתאימה את עצמה כך שלא תיווצרנה בעיות גם כשאנשים נוספים משתמשים ברשת הביתית

לא מפחדים מסטרימרים

בשיחה עם וואלה! TECH אמר רון אילון, מנכ"ל יס, כי הוא מאמין שמדובר בדרך הנכונה, אפילו שאחד השימושים הנרחבים ביותר למכשירי סטרימר הוא פיראטי. לדבריו, למרות שביס מגנים פירטיות ונלחמים בה, אין החברה יכולה לדחות חידושים טכנולוגיים וללכת נגד הזרם.

בו בזמן, מאמין אילון כי מכשירי סטרימר, כמו גם פתרונות אחרים שמאפשרים לצפות בתכנים טלוויזיוניים כשאתם רוצים ולא כשמתכנן לוח השידורים קבע, לא יחליפו את הטלוויזיה הרב-ערוצית. לדבריו, היתרון של השידורים הלינאריים נמצא לא רק כשמדובר בשידורים חיים כמו משחקי ספורט וחדשות, כי אם בחווית הזפזופ וגילוי של תכנים חדשים.

גילוי נאות: וואלה! ויס הן חלק מקבוצת בזק. החברות אף נמצאות בשיתוף פעולה ארוך טווח, במסגרתו מופצים תכני יס ברשת דרך האתר וואלה!.

  • עוד באותו נושא:
  • yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully