וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בינג לייק פייסבוק

18.5.2011 / 14:35

מנוע החיפוש בינג של מיקרוסופט מעמיק את השימוש שלו בפייסבוק ומציג תוצאות משולבות ומבוססות לייקים

מנוע החיפוש "בינג" של מיקרוסופט מעמיק את השימוש בפייסבוק בתוצאותיו, כניסיון ליצור חווית חיפוש שונה ועליונה מהמתחרה הגדול גוגל. כעת, משתמשים שיקשרו בין חשבון הפייסבוק שלהם לבינג ויעשו חיפוש על ערך כלשהו – יקבלו מלבד תוצאות החיפוש הרגילות גם לינקים רלוונטיים עליהם המליצו חבריהם בפייסבוק. משתמש שאינו מחובר לפייסבוק בזמן החיפוש יראה את הלינקים הרלוונטיים המומלצים ביותר על ידי כלל חברי פייסבוק. בנוסף יעזור בינג למשתמש להבין לאיזה אתרים יש מוניטין טוב יותר, זאת בעזרת תצוגה של כמות הלייקים שקיבלו האתרים המוצגים בתוצאות החיפוש. משתמשים שיחפשו שם של עיר מסוימת בבינג – יקבלו לצד התוצאות רשימה של חבריהם המתגוררים בה. גם מנוע חיפוש הקניות של בינג מתכוונן לפייסבוק: משתמשים יכולים לשתף בפייסבוק את מה שמצאו בחיפושם ישירות דרך התוצאות, ולהתייעץ עם חבריהם במה לבחור. פיצ'ר פייסבוקי נוסף הוא תוספת של כפתור "לייק" לסרגל הכלים של בינג הניתן להורדה והתקנה.


"בינג מחברת בין האיי.קיו הקולקטיבי של הרשת עם הדעות של האנשים עליהם אתם סומכים ומציגה את "אפקט החבר" לחיפוש", נכתב בבלוג בינג הרשמי. "כך ניתן לשלב את הידע הקולקטיבי של הרשת בתוצאות החיפוש שלכם ולהוסיף להם מימד של שיחה".


בינג הציג לראשונה שילוב של פייסבוק בתוצאותיו באוקטובר 2010. מיקרוסופט מאמינה שמידע מהרשת החברתית יהפוך את החיפוש בבינג לטוב יותר מזה של גוגל – מכיוון שכמות המידע ברשת גדולה מדי כדי להיות ממוינת רק על ידי מכונות. המהלך הזה משתלב עם הניסיון של גוגל לשלב אלמנטים חברתיים בחיפוש שלה (למשל המתחרה ללייק "פלוס 1") והעוינות בין שתי החברות, שהולכת ומחמירה בתקופה האחרונה. מבחינת מיקרוסופט הפיצ'רים החדשים במנוע החיפוש הם רק "קצה הקרחון" והחברה מתכננת להעמיק את אינטגרציית המדיה החברתית בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully