וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב, הבן ורוח הטוויטר

19.5.2011 / 12:19

בנים גידלתי ורוממתי: קשיש בן 81 מקליד שאילתות חיפוש דווקא בטוויטר, מאחר שבנו אמר לו שכך זה עובד. התוצאה מצחיקה

איש אחד, שלא ברורה זהותו, אמר לאביו בן ה-81 שהדרך לחפש מידע בגוגל היא להקליד את שאילתת החיפוש דרך טוויטר. האב – לא ממש אשף מחשבים – האמין, ולמעשה עדיין מאמין. התוצאה: חשבון טוויטר (אותו פתח הבן למופת) שמתעד את כל החיפושים שעושה האב ומספק הצצה משעשעת למה שמעסיק אותו.

המנעד של האב, נורמן שמו, מגוון: מה-25 באפריל (יום פתיחת החשבון) עד היום הוא העלה 44 שאילתות (שהן למעשה ציוצים לא מודעים) העוסקות בנושאים רבים ושונים: "מזג האוויר", "MP3", "טורנדו", "תמונת המוות של אוסמה", "ג'ון סטיוארט", "מיין קאמף", "מה זה חלב סויה?", "כובעים", "בהונות קרות" ו"האם אלכס טרבק (מנחה השעשועון "ג'פרדי") באמת חכם?". יש גם כמה שאילתות קצת מביכות, שחושפות משהו מהליבידו של הקשיש, למשל: "נסיכה בבגד ים, חזה" ו"תמונות בבגד ים של דיאן סויאר".

לחשבון הטוויטר הלא מודע של נורמן יש כבר יותר מ-60 אלף עוקבים, עובדה שהוא ככל הנראה אינו מודע אליה. לא ברור מדוע הוא עדיין אינו מתייאש מהעובדה שה"שאילתות" שלו לא זוכות לעולם לשום תשובה – דבר שאף מעלה חשד שאולי מדובר בסוג של מתיחה לא כלפי האבא, אלא דווקא כלפי העוקבים של החשבון. זכור הקומיקאי ג'סטין הלפרן, שהתפרסם כאשר פתח חשבון טוויטר בשם Shit My Dad Says, המצטט דברים שאומר אביו על נושאים שונים. חשבון זה זכה לפופולריות ואף הפך לספר ולסדרת טלוויזיה. מי יודע, אולי גם הבן של נורמן מתכנן דבר דומה.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully