וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג נגד מקבוק אייר

סמסונג השיקה בארץ מחשב דקיק, קליל ועם מפרט חזק במיוחד, במחיר גבוה במיוחד. כמו כן, בואו לגלות מתי Galaxy S 2 וגלקסי טאב 10.1 מגיעים לארץ

סמסונג משיקה את נייד הדגל שלה בישראל. חברת חיון, שמייבאת לישראל את המחשבים הניידים של סמסונג, החלה בשיווק של סדרת 9 החדשה בארץ. נכון לעכשיו, מייבאת החברה לישראל רק דגם אחד של המחשב, שמחירו נקבע על 7,999 ¤. בשלב ראשון, ישווק המחשב ברשת באג.

המחשב המדובר כולל מסך בגודל 13.3 אינץ', כשהעובי שלו הוא 16 מ"מ בלבד (בחלקו הדק ביותר), ומשקלו עומד על 1.31 קילוגרמים. בו בזמן, מבקשים בסמסונג להדגיש כי לא מדובר בנטבוק – מחשב קטן וקל בעל ביצועים מוגבלים – כי אם במוצר פרמיום שכולל מעבד מסדרת i5 החדשה-יחסית של אינטל, זכרון פלאש של 128 גיגה במקום כונן קשיח (דבר המאפשר גישה מהירה יותר לחומרים המאוחסנים, תוך שמירה על רמת רעש נמוכה), וסוללה שמספיקה לכ-7 שעות.

נכון לעכשיו, מדובר במחשב החזק ביותר בקטגוריית האולטרה-דקים המצומצמת, בה מתחרה סמסונג בעיקר במקבוק אייר של אפל. זו, מצידה, צפויה להשיק את הדור הבא של האייר במהלך חודש הבא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דק. דק מאוד, אפילו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף לכך, השיקה סמסונג באירוע גם סדרה חדשה של מסכים המשלבים בין מסך מחשב לבין מקלט טלוויזיה, גם הם עם דגש על עיצוב. דגם הדגל כאן הוא מסך SA950, התומך בהצגת חומרי 3D באמצעות משקפיים אקטיביים (משקפיים שמהבהבים בצורה מסונכרנת עם המסך, כך שניתן להציג לכל עין תמונה שונה).

באירוע נכח גם די אס צ'וי – נציג סמסונג בישראל, אשר חשף את תוכניות החברה גם בנושא טלפונים ומחשבי לוח. לדבריו של צ'וי, מכשיר Galaxy S 2, שמתחיל בימים אלה להגיע לשוק החופשי, יושק בכל שלוש המפעילות עד סוף יוני 2011. בנוסף, תשיק סמסונג בישראל בסוף יוני או תחילת יולי גם את ה-Galaxy Tab 10.1 – מחשב הלוח החדש של החברה. אחיו הקטן, Galaxy Tab 8.9, טרם זכה לחלון השקה מקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully