וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מתווך הקבצים

23.5.2011 / 9:59

רוצים שכל ההארד-דיסק הביתי יהיה זמין לכם מכל מחשב? ה-iTwin מאפשר גישה אליו מכל מקום בעזרת רכיב USB קטן

כשכמעט לכל אחד יש היום יותר ממחשב אחד עליו הוא עובד (דסקטופ לבית, לפטופ לעבודה, נטבוק לטיולים וכו') – עניין סנכרון הקבצים הופך ליותר ויותר בעייתי. מה לעשות כשרוצים לפתוח בבית את הקובץ עליו התחלתם לעבוד במשרד? כשמדובר בקובץ טקסט זה לא ביג דיל: שולחים אותו במייל לעצמכם או מעתיקים אותו לדיסק און קי. אבל מה כשמדובר בקובץ גדול מאוד? למשל, קובץ וידאו או אודיו של כמה ג'יגה, עליו עובדים מכמה מוקדים?

למקרים כאלה, בהם גיבוי "בקטנה" לא מספיק – נוצר ה-iTwin. למראית עין – מדובר בדיסק און קי. שניים, למעשה. אבל זה לא מדויק. ה-iTwin אמנם ייכנס לפתח ה-USB של המחשב שלכם, אבל פה לא מסתיימת עבודתו. לאחר שתכניסו אותו לשם – התוכנה שלו תבקש להעתיק לתיקיה מיוחדת את אותם קבצים שאתם רוצים זמינים גם במקומות אחרים. אפילו אם הם גדולים ואפילו (לפי הגדרת היצרן) "אם מדובר בכל הדיסק הקשיח שלכם". ומה עושים כשהגעתם לאותו מקום אחר, לאחר ההעתקה? שם מכניסים את הדיסק און קי השני שבחבילה – וזה מספיק. כל עוד הדיסק הראשון עדיין מחובר למחשב הראשון ולאינטרנט – הדיסק השני ידע עם מי הוא צריך "לדבר" – יפתח במקביל את תיקיית הסינכרון על המחשב השני ויאפשר לכם גישה לקבצים – להעתקה או לעריכה.

האמת? לא מאוד שונה משירותי מחשוב ענן נוסח Dropbox (שכלל לא דורשים כונני USB כדי לעבוד), למעט הנפח הבלתי מוגבל. האם ההבדל הזה שווה 500 ¤ (מחיר המוצר)? בואו תחליטו.

  • עוד באותו נושא:
  • itwin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully