וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוויטר קונה את טוויטדק

24.5.2011 / 11:47

טוויטר ממשיכה במגמה לקנות את האפליקציות המתממשקות לשירות שלה: קונה את Tweetdeck ב-40 מיליון דולר

כשנה לאחר שרכשה את אפליקציית Tweetie, קונה טוויטר עוד חברה שמייצרת תוכנה המתממשקת לשירות שלה: Tweetdeck. טוויטר תשלם 40 מיליון דולר עבור השירות – הזמין למגוון פלטפורמות, ביניהן מחשב נייח, מכשירים סלולריים מסוג אייפון ואנדרואיד ומחשב לוח אייפד. הקניה עדיין לא הוכרזה רשמית, אך ידוע כי כבר נחתם הסכם רכישה.

המגעים לרכישת טוויטדק ידועים כבר מזה מספר חודשים, ואף נטען כי טוויטר הערימה קשיים על גורמים אחרים שהיו מעוניינים לרכוש את החברה. לאחרונה נוקטת טוויטר באסטרטגיה של העברת אפליקציות פופולריות לרשותה ואי הסכמה על פעילותן של אפליקציות חדשות שמתממשקות לשירות שלה. החברה ביקשה ממפתחים להפסיק לייצר אפליקציות שכל מטרתן הוא שכפול הפונקציונליות של השירות (הצגת ציוצים ומתן אפשרות לשליחתם), ואף חסמה שתי אפליקציות פופולריות – UberTwitter ו-Twidroyd.

מלבד רכישת אפליקציית האייפון "טוויטי" בשנה שעברה (ששמה שונה ל"טוויטר") – החברה אף רכשה את מנוע החיפוש Summize Search והפכה אותו ל-Twitter Search. כמו כן היא יצרה שיתוף פעולה עם תוסף התמונות לטוויטר TwitPic. טוויטר סירבה להתייחס לנושא ומסרה ש"אנחנו ממשיכים לא להתייחס לשמועות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully