וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ביקשת? לא שילמת!

24.5.2011 / 17:35

החלטה חדשה של משרד התקשורת קובעת כי על חברות הסלולר ייאסר לגבות תשלום על שירותים שהלקוחות לא ביקשו במפורש

הקץ לחיוב עבור שירותי סלולר מיותרים? משרד התקשורת קבע כי החל מה-13.11.2011 יחויבו לקוחות של חברות הסלולר רק עבור שירותים שביקשו לקבל באופן מפורש. החברות, מצידן, יהיו מחויבות להחזיק מסמך המעיד על דרישת הלקוח לשירותים אלו. כדי לוודא שאכן הלקוח הוא זה שביקש את השירות – ייעשה הרישום אליו באמצעות קוד אקראי שתספק החברה הסלולרית. על החברה תחול חובה לשמור תיעוד בדבר בקשתו המפורשת של מנוי לקבל את השירות, והיא לא תהיה רשאית לגבות תשלום על שירות שאין לה אסמכתא לבקשתו על ידי הלקוח.

בפעולה זו מנסה משרד התקשורת לשים קץ למצב בו לקוחות מחויבים עבור שירותים שלא ביקשו או לא הבינו את ההתחייבות לקבלם – מצב שכיח במקרים בהם לקוח חותם על חבילת שירות הכוללת בתוכה גם שירותים לא נחוצים. לדברי משרד התקשורת, צרכנים מחויבים לעתים על שירותים שלא ביקשו לקבל וחלקם כלל אינם מודעים לכל הפרטים הנוגעים לעסקה הסלולרית שעשו.

עדכון זה הוא המשך של שורת תיקונים צרכניים שמוביל שר התקשורת משה כחלון בשוק התקשורת בכלל ובשוק הסלולר בפרט – ביניהם צמצום תקופת ההתחייבות וצמצום קנסות היציאה. "הלקוח ישלם אך ורק על מה שביקש לצרוך באופן מפורש", מסר השר בנוגע לתיקון החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully