וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני ממשיכה להיפרץ

25.5.2011 / 16:45

שתי פריצות נוספות מתווספות לגל הפריצות לשרתי סוני: פרטי משתמשים נגנבו מאתר קנדי ואתר יפני של החברה

עוד שתי פריצות לשרתים של סוני - חלק משורה ארוכה של מקרים כאלו בזמן האחרון (ככל הנראה בסביבות עשרה). החברה הודיעה כי אתר סוני-אריקסון הקנדי (ca.eshop.sonyericsson.com/ ) נפרץ, ונלקחו ממנו 2,000 שמות, כתובות אי-מייל וסיסמאות של משתמשים. עם זאת, לא נלקחו פרטי כרטיסי אשראי. החברה חוקרת את הפריצה, ובמספר אתרים פורסם כי הפורץ הוא האקר לבנוני המזדהה בכינוי Idahc. ככל הנראה הפריצה נעשתה בעזרת טכניקת SQL Injection – המאפשרת משיכת מידע מבסיס הנתונים דרך הפניית שאילתות אליו.

מוקדם יותר היום נודע כי גם אתר המוזיקה היפני של סוני (to SonyMusic.co.jp ) נפרץ בצורה דומה, וכי אלפי כתובות מייל, סיסמאות ושמות נחשפו. גם במקרה זה ככל הנראה לא זלג מידע קריטי באמת.

שתי פריצות אלו מגיעות יומיים בלבד לאחר שאתר המוזיקה היווני של סוני נפרץ גם הוא, ובמהלך תקופה בה סובלת החברה ממספר התקפות וחדירות לשרתיה. האירוע הבולט ביותר בהתקפות אלו היה גישה לא מורשית לפרטי חשבונותיהם של כ-100 מיליון משתמשי רשת פלייסטיישן ו- Sony Online Entertainment. נראה כפי פריצות אלו יצרו מוטיבציה בקרב קהילת ההאקרים להמשיך ולמצוא נקודות חולשה של סוני ולחשוף אותן. אחד מאותם האקים כתב באתר הנפרץ: "אנחנו רק רוצים להמשיך ולהביך את סוני. האם זו הפריצה השמינית? פריצה 7.5?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully